.

12 iun. 2012

Căpșunarul și ghicitul în cafea

Am băut cafea și azi dimineață

Nu știu dacă v-am spus, dar eu sunt pasionat de ghicitul în cafea! Am rămas cu pasiunea asta de mic, de când o vedeam pe maia mea cum ghicea în zațul ăla gros de pe timpuri. Azi nu mai există zaț pentru ghicit, dar am modernizat eu un pic sistemul în sensul că ghicesc în ce rămâne, așa, pe fundul ceștii după ce iei ultima gură. Secretul este să nu dai ceașca peste cap și să lași un strop pe fund, strop pe care-l scurgi după aia. Trebuie puțină practică, nu e ușor, dar cu puțină răbdare o să vă iasă...

Acum o să vă explic ce înseamnă fiecare urmă rămasă, adică o să vă explic cum se ghicește așa cum am înțeles și eu de la maia mea! Pentru că și mie mi-a explicat ea, așa că mă simt dator să transmit mai departe ceea ce am învățat, să continui tradițiile românești cum ar veni. Pentru exemplificare am ales ceașca de cafea pe care am băut-o azi dimineață! Ceea ce vedeți este rezultatul obținut la o oră și ceva de la sorbirea cafelei, sorbire pe care nu știu cum să v-o descriu textual. Ceva de genul uuuuuuupppprrrrffffff sau cam așa ceva. Imaginea ne arată cât se poate de clar faptul că este vorba despre alegerile de la Constanța! Eu am promis că nu mai scriu nimic de politică și mă țin de cuvânt, dar aici nu e vorba despre politică ci despre ghicitul în cafea!

În partea din stânga a ceștii se vede clar imaginea unui om brunet care ar fi trebuit să candideze la Primăria Constanța! Nu vedeți? Eh, v-am spus că vă mai trebuie puține cunoștințe până ajungeți să le vedeți bine... Se vede clar că omul brunet nu a fost lăsat să candideze anul ăsta pentru că omul care zboară (care se poate observa în partea de sus a ceștii) a vrut să mai stea patru ani în prim plan! Omul gras (îl vedeți?) a fost de acord și el că omul brunet nu este încă destul de cunoscut babelor, cu toate că lumea care nu e babă îl cunoaște și îl aprobă mai degrabă pe el decât pe omul care zboară și pe omul gras! Asta se poate vedea chiar în partea dreaptă, parte cu care omul brunet chiar este în stare să poarte o discuție civilizată! Se vede clar pe partea dreaptă cum cetățenii îl apreciază pe omul brunet de 1540 de ori mai mult decât pe omul care zboară! Dar, din cauza pensionarilor (toate punctele alea din mijlocul fundului ceștii) omul brunet mai trebuie să aștepte 4 ani până la depunerea candidaturii, timp în care pe partea dreaptă cine știe ce surpriză mai poate ieși din restul ăsta de cafea...

Eu beau cafeaua cu dreapta și n-aș vrea să ghicesc și peste 4 ani tot despre omul care zboară și despre omul gras, dar dacă se rupe toarta de la ceașcă, îmi amorțește mâna dreaptă, sau chiar mă plictisesc la un moment dat de ținut cafeaua cu mâna aia (pentru că te plictisești la un moment dat să ții o ceașcă goală în mână!) atunci mi-ar conveni și mie să ghicesc despre omul brunet, mai ales că sunt prieten cu el pe Facebook și mi-a mai citit și blogul din când în când...


P.S.: Eu zic că am ghicit bine și chiar dacă am făcut vreo eroare nu e vina mea, e vina calității cafelei din România și a celor care o vând! Cei care nu au priceput cum se face, nu știu cine e omul brunet, omul care zboară și omul gras înseamnă că ori nu sunt din Constanța, ori nu au priceput nimic din demonstrația mea pentru că n-au fost atenți! Asta e fraților, mergeți la bunicile voastre să vă învețe și pe voi să ghiciți! Să vă învețe că pentru asta sunt bunicile, nu ca să meargă în locul vostru la școli, săli de sport sau pe unde dreacu au mai fost cafenele deschise zilele astea...

6 comentarii:

  1. am inteles cine-i omul care Zboara si omul gras...nu am inteles cine-i omul brunet :P si sunt chiar curioasa

    RăspundețiȘtergere
  2. asa-i, zi-ne de brunet! cine-i? ca nu toata lumea cunoste intelighentia dobrogeana. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. domnilor și doamnelor, să mor io dacă nu vă spuneam dacă nu promiteam să nu mai scriu de politică:))) dar cum am promis nu pot scrie nume de oameni politici, de partide, de nimic! și la urma urmei e super simplu și ghicitul ăsta în cafea... ce vi se pare așa de greu?;)))

    RăspundețiȘtergere
  4. vrem macar indicii care duc la numele brunetului :P poate nu mi-a priit cafeua si din cauZa asta nu-mi dau seama.

    RăspundețiȘtergere
  5. Inca putin si o sa-l vezi si pe omul brunet pe afise. Nu pentru primarie, dar inca o cursa de test.
    Dar nu mai ai voie sa vorbesti de politica.

    RăspundețiȘtergere
  6. mă duceți în ispită cum ar veni:))) nu pot să vă spun, pe bune! nu vreau să încalc o promisiune pe care am făcut-o acum nici măcar 24 de ore și pe care am încălcat-o deja (într-un fel)... uite, Cristi știe:))) și, din câte am auzit, Cristi ghicește în ness nu în cafea! vreți un indiciu? îl găsiți între amicii mei de pe Facebook:))) sunt doar 1236... puțini!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!