.

28 iun. 2012

Căpșunarul și emigrația

Gata, mă emigrez în București!

Pe bune, nu se mai poate! M-am săturat să stau la țară în pulii mei. Degeaba ne agităm noi că suntem al doilea oraș din România, că rahat pe băț... Suntem praf, băh băieți, Constanța e praf! Un oraș de doi lei despre care am mai auzit că intră și-n faliment pentru 30 de milioane de euro care trebuie plătiți unor macaronari! Deci în orașul ăsta dacă cineva fură 30 de milioane de euro se duce dreacu totul? Păi atunci suntem cu adevărat un sat de doi lei.

Celor care vor să vadă și partea plină a paharului (dar nu reușesc) le spun că și restul țării e la fel de praf. Practic, în afară de București nu există nimic în țara asta. Mă mir că nu s-a schimbat numele țării până acum în București! Să ne numim Republica București! Și să mergem la Mondiale și să pariem pe meciul Brazilia-București! Cum ar fi? Grupa B: Brazilia, Côte d'Ivoire, Olanda, București!

Dacă nu se schimbă nimic atunci mă gândesc serios să mă mut în București! Știu, e de tot rahatul Capitala, e aglomerație, e gălăgie, praf, maneliști, riști să dai nas în nas cu toți nenorociții ăia de pe la Casa Poporului, dar se merită! Salariile sunt duble (dacă nu triple) față de restul țării ăsteia de doi bani, dacă-ți deschizi un chioșc și vinzi semințe decojite sigur trece și cumpără cineva în primele 8 ore de activitate, informațiile circulă mult mai rapid, toate firmele mari își au sediul acolo deci nu mai e nevoie să discuți cu toți handicapații de pe la filiale care oricum n-au nici un fel de putere de decizie și multe alte avantaje pe care nici nu mai pierd timpul să le scriu pentru că bănuiesc că le știți și voi.

Nu mă credeți? Nu mă credeți când vă spun că restul țării de de tot rahatul și numai Bucureștiul contează? Hm, știu că sunteți greu de convins așa că o să vă prezint cele 3 surse din care m-am informat înainte de a scrie aceste rânduri. Cu toate că eu am revoluționat jurnalismul cu noua mea metodă (o singură sursă, dar informația vine prezentată de 3 ori) o să mă-ntorc în timp și o să merg pe vechiul sistem: deci prima sursă sunt eu, a doua este un vecin de-al meu care merge des la Sibiu și trece prin București, iar a treia sursă este Buletinul informativ al Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor pe care doar ce l-am primit în email.

Nu știu ce m-a mâncat pe mine-n cur să citesc și pagina 8 a Buletinului. Doar 8 nu e număr care-mi place cine știe ce... Dar am citit-o, așa că vă spun și vouă ce scrie acolo. La capitolul "Prime brute subscrise" sunt prezentate niște sume și niște procente reprezentând câți lei s-au încasat de la popor pe asigurări generale și pe din alea de viață. La generale intră mașină, casă etc, iar la viață cred că vă dați seama și singuri. Buuuun, nu contează sumele, dar procentele vă garantez eu că vă vor da pe spate. Astea m-au și făcut să încep să mă gândesc să mă mut în București! Deci au împărțit România în 7 regiuni plus una care cuprinde Capitala și Ilfovu', adică așa cum o să fie împărțită România peste puțin timp. Iată procentele:
Am șters intenționat procentul București+Ilfov. Dar ca să nu vă chinuiți acuma să calculați vă spun cât e: 46,41% din totalul primelor brute subscrise! Păi dă-o dreacu de treabă, băi nene! 46,41% din toți banii de pe asigurări sunt strânși de la ăia. Regiunea Sud-Est abia a reușit să adune de-un 6,60%. Eu chiar nu-mi dau seama de ce mai există restul țării, pe bune! Eu cred că-i deranjăm rău de tot pe ăștia de la București, cred că dacă n-am mai exista noi ăia ar deveni cea mai tare țară din Europa (poate chiar din lume). Deci eu vreau să mă mut acolo, gata!

P.S.: Sper să nu mă înțelegeți greșit, nu vreau să mă mut la București pentru că nu iubesc Constanța, dar viața e una singură și m-am cam săturat să văd cum se învârte găleata în jurul coiului, când vorba spune că e coiul care trebuie să se-'nvârtă în găleată! Pulii mei, când l-au împușcat pe Ceaușescu nu puteau să împuște și centralizarea asta de doi bani?

3 comentarii:

  1. Dar acolo nu e plajă, briză şi Mazăre.
    Cum o să te descurci fără ele ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o să vin și eu în vizită cum vin bucureștenii! vara, doar vinerea și sâmbăta! atunci e și briză și poate-l găsesc și pe Mazăre (dacă el nu e, mai bine!)

      Ștergere
  2. Si eu care vreau sa ma intorc in Cta , ce-i drept cu job de bucurestean.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!