.

26 iun. 2012

Căpșunarul și dealer-ul

Nici n-am ieșit bine din casă că...

... hop vecinul:
- Ce faci vecine?
- Bine vecine!
- Tu mai scrii la alea, la ziare din alea onlain?
- Mai rar, mai mult pe blog!
- Iaute vecine ce scrie Replica de Constanța aicișa.
- Ia să văd (și am citit ce puteți citi și voi dacă dați click pe link)
- Ai citit?
- Da, am citit. Ce să zic, niște bagabonzi ăștia de la SC Impuls Leasing România IFN SA cu sediul în București, strada Luigi Galvani nr, 61-63, Sector 2.
- Păi da, bagabonzi mari vecine! Pentru că și eu sunt în aceeași situație!
- Cum așa?
- Păi la mine e mai grav! Mie mi-au ridicat și mașina! 
- Păi n-ai plătit?
- Ba am plătit! Și cu mașina ridicată plătesc în continuare!
- Cum dreacu?
- Păi în 02.12.2009 am făcut un leasing pentru un Logan cu ăștia de la Impuls Leasing IFN pe numele lu' nevastă-mea. Începând cu data asta eu am plătit absolut toate ratele, iar ca probă am chitanțele care sunt anexate și la Dosarul 39371/212/2010 având ca obiect contestația la executare! Eu am câștigat dar ei au făcut recurs și Tribunalul Constanța l-a respins ca nefondat!
- Păi înseamnă că e totul ok!
- Păi nu e! Doi ani de zile m-au lăsat în pace, dar începând cu luna martie 2012, absolut fără motiv au început să-mi vină acasă facturi de plată conținând penalități! Pe facturile de pe lunile decembrie 2011 și ianuarie/februarie 2012 scria că plata trebuie făcută în așa fel încât banii să le intre în cont înainte de data scadenței! Și așa am și făcut, le-am plătit din timp, iar ei îmi trimit mie penalități de 131,16 lei pe factura din luna martie 2012, 445,33 lei pe aia din aprilie și 587,84 lei pe aia din luna mai! Mai mult, mi-a ajuns acasă o somație prin care mi se cerea să dau curs unei cereri de executare silită nr. 40/2012 și în termen de o zi să le dau mașina și suma de 16.123,90 lei adică 11.634,78 rate leasing restante, 965,61 cheltuieli cu recuperarea sumelor neachitate și 3.623,51 cheltuieli cu executarea. L-am sunat pe executorul Dușu Dumitru și i-am explicat că eu am plătit la zi! Am fost la el pe data de 21.03.2012 și i-am arătat toate chitanțele la zi și hotărârările judecătorești cu privire la ce se întâmplase până atunci!
- Păi și? Ăla ce-a zis?
- Păi când le-a văzut l-a sunat pe reprezentantul Impuls Leasing IFN, Drăgan Mitel-Bogdan să-i ceară situația la zi a leasing-ului! Drăgan a trimis executorului situația din care reieșea același lucru: plățile erau la zi și totul era ok!
- Cum dreacu? Păi cum să trimiți executorul când vezi că omul a plătit la zi?
- Păi nu știu! Adică știu ce vor ei, dar stai să vezi...
- Aha, deci există ceva la mijloc! Păi chiar mă miram de ce au solicitat executarea în 2010?!
- Da! Stai să-ți zic. Două luni jumate m-au lăsat în pace și firma de leasing și executorul, iar în timpul ăsta eu am continuat să plătesc ratele. Dar pe 06.06.2012, pe la 12, fără nici măcar o înștiințare telefonică sau scrisă m-am trezit cu executorul Dușu și cu Drăgan de la IFN care mi-au comunicat să mă prezint pe la ora 17 la biroul executorului pentru discuții referitoare la rate! N-am mai apucat să merg, pentru că pe la 15 au venit amândoi, de data asta însoțiți de doi polițiști și au ridicat mașina! Le-am arătat chitanțe la zi, dar degeaba. Mai mult, au încheiat un proces verbal în care au trecut că iar am rate restante cu toate că eu le-am arătat chitanțele la zi.
- Păi înseamnă că sunt tâmpiți!
- Nu sunt, sunt bandiți. Păi să vezi de ce! Eu am plătit mașina la data de 03.12.2009 și am intrat în posesia ei pe 08.12.2009. Am plătit avans, comision de administrare și cheltuielile de logistică, adică tot ceea ce mi-au cerut în baza contractului. Când am semnat mi s-a spus că mai trebuie o semnătură pe contract și de la Impuls Leasing IFN București, motiv pentru care contractul a fost trimis acolo urmând să-mi ajungă în scurt timp acasă. Timpul nu a fost atât de scurt așa cum au spus ei, mai exact contractul l-am avut în mână pe data de 11.01.2010. Eu nici mașina n-am mai putut să o folosesc pentru că-mi expirase dovada pe 06.01.2010, iar mașina a stat acasă până pe 05.02.2010 când mi-au trimis și numerele și talonul! Tot în februarie mi-au trimis și o factură de 2.483,53 lei reprezentând TAXA DE POLUARE!
- Ahaaa, asta era! Între timp intrase taxa de poluare și ei nu s-au gândit la asta!
- Exact. Normal că le-am spus că nu le plătesc nimic, mai ales că eu am cumpărat mașina tocmai pentru că mi-au spus că dacă mă grăbesc nu prind și taxa asta. Pentru asta mașina trebuia înscrisă până la 31 decembrie 2009!
- Se vede treaba că oamenii au fost prin vacanță în luna aia. Am înțeles, taxa nu era trecută în contract și oamenii inventează acum tot felul de rahaturi ca să-și recupereze cei 2.500 pe care i-au plătit pentru taxă.
- Exact!
- Păi din moment ce nu este trecut așa ceva în contract să fie sănătoși. Eu zic că o să piardă așa cum au pierdut și prima dată. Și după ce am citit și în Replica cred că sunt niște handicapați. Cred că pute de prostie firma asta:))) Ori, dacă nu sunt proști atunci au ei un spate care le permite să facă din astea! Din două una. 
P.S.: M-am uitat la Logan-uri recuperate și puse în vânzare și nu e mașina lu' vecinu! Băi hahalelelor, aduceți mașina omului că are nevoie de ea. Dacă sunteți dambări ce vină are omul? Bine, între noi fie vorba prost e cine cumpără ceva de la voi, acum știu și eu asta (și o mai afle câțiva:))

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!