.

8 mai 2012

Căpșunarul și invazia

Marțienii există, dar n-o să ne invadeze pentru că sunt prea proști

Nu mă credeți? Treaba voastră, pe mine m-a vizitat unul și am discutat cu el... Am schimbat câteva vorbe, am schimbat păreri, numere de telefon etc. Dacă nu mă credeți iată discuția:

- Haoleu! Cine ești? Urât mai ești frățioare!!! M-ai speriat!
- Țânt un marțian!
- Mi-am dat seama. Că văd că ești verde și am văzut și eu niște filme cu voi...
- Da, noi țuntem verți!
- Da ce pulii mei vorbești cu "ț"? Ia stai așa, cum te cheamă?
- Vațile!
- E căcat, cum, băh, Vațile?!
- Da!
- Pfuuu, nu m-așteptam:) Ok Vațile, ia zi, ai venit să ne invadezi sau chestii de genul ăsta? Vrei să-ți fac o listă cu ăia pe care trebuie să-i elimini cu laserul și pe care să-i lași în viață? Am și unii pe care-i pot propune pentru experimentele alea pe care le faceți voi! Dar nu pe creier, pentru că ăștia de care spun eu sigur nu au așa ceva!
- Nu ețperiment, noi am veniț ță fațem sțimb de ețperiență!
- Schimb de experiență cu noi? Mă iei la mișto?
- Nu luat la misțo, noi vrem ță fațem sțimb de ețperiență cu voi! Noi țivilizație nouă, nu avem ețperiență ca voi! Nu avem țistem polițic, nu avem milițari, nu avem miliție, nu avem...
- Păi e perfect frate marțian! Nici nu vă trebuie! Nu aveți ce să luați de la noi! Du-te liniștit de unde ai venit și spune-le alor tăi că n-ai găsit nimic interesant pentru că chiar nu e nimic interesant de schimbat cu noi. Ce politică vrei să schimbi cu noi? N-ai văzut și tu ce fel se înțelege politica pe Pământul ăsta de rahat? Nu l-ai văzut pe dobitocul ăla de Putin cu ce fast s-a reînscăunat mare șef de trib în Rusia? Zici că era pentru prima dată acolo, nu mai văzuse în viața lui Kremlinul! Pe unul ca ăla îl pupă alde Marga&Co în cur, pe cârpa aia de caghebist nenorocit. Auzi tu frate, să faci tu panarama aia de ceremonie de parcă nu știe lumea cine ești și ce nărav porți. Și cu toate zdrențele alea pe acolo, cu Berlusconi... În sfârșit, poate a făcut tot tărăboiul pentru că 6 ani n-o să mai aibă ocazia! Sau, cine știe, acum că e președinte poate decide că trebuie să stea 8 ani în funcție, că doar pe ăia din opoziție i-a băgat la părnaie și nu-l mai deranjează nimeni.
- Deți Puțin nu e bun? Ațunți Obama! Țel din Amerița!
- Da, ăla e minunat! Altă hahaleră și ăla, unul care mânca rahat pe Facebook că o să termine cu războiul, o să promoveze noile tehnologii și energiile alternative... Cum s-a văzut președinte și-a tras și ăla cea mai fastuoasă și scumpă ceremonie de înscăunare din istoria Americii și a uitat instantaneu ce mâncase pe net. Evident că, la urma urmei, nici măcar nu a promis el asta pentru că știm foarte bine că "celebritățile" astea au oameni care se ocupă de paginile lor de Facebook, de Twitter etc.
- Deți niți ăsta nu e bun. Ațunți ține?
- Uite ăia din Danemarca! Mergi la ăia! Ăia au miniștrii care merg la muncă cu bicicleta și nu le aruncă nimeni cu ouă în cap, deci asta înseamnă că lumea chiar îi apreciază și îi respectă. Deci ăia chiar fac ceva, sau, dacă nu fac cel puțin nu mănâncă căcat că o să facă, că o să dreagă...
- Deți mă duc în Danemarța
- Auzi băh marțian tâmpit! Ia mai du-te tu în pulii mei de cretinu' dreacu. Dobitocu' naibii și imbecil notoriu ce ești tu! De 40 de rânduri mă tot chinui să-ți explic că nu-ți trebuie nici un fel de politică, că lumea a început să se pișe pe ei de politicieni și tu nimic, politică, politică! Du-te dreacu în Italia și vezi acolo! Lumea a votat Mișcarea 5 Stele, adică lumea s-a votat pe ea însăți! Na, c-am început să vorbesc ca tine, tâmpitule! Mergi la tine în cartier acolo, sau cum dreacu îi spune, vezi care sunt mai inteligenți dintre voi și vedeți acolo ce priorități sunt! Ai nevoie de o alee? Atunci se iau banii publici și se face aleea! Simplu! Vrea unu să facă bloc în fața blocului din fața blocului tău? Îi dați la mure, vorba lui Banciu! Nu se poate face bloc în fața blocului din fața blocului cum fac tâmpiții ăștia de pământeni, la noi pe Lăpușneanu de exemplu!
- Păi noi nu avem nevoie de blocuri sau de alei! Noi avem deja tehnologii avansate, ne teleportăm...
- Păi și atunci ce vă trebuie politică nebunilor? Nu vă trebuie! Băh... Ia stai așa! Cum ai zis?
- Ce-am zis?
- Haoleu! Nu mai vorbești cu ț? E clar, te-am stricat!
- Cred că e de la capacitatea noastră de adaptare. Ce sunt astea, semințe de floarea soarelui? Pot să gust, frățioare?
- Doaaaaa...

P.S.: Inutil să vă mai spun că dobitocul de marțian a plecat la el acasă, a fost primul candidat al primului partid politic de pe Marte, a câștigat, evident că n-a făcut nimic din ce promisese (mi se pare chiar că a câștigat fără să promită pentru că oricum nu aveau ăia nevoie de nimic) și marțienii au început să construiască blocuri în fața blocurilor din fața blocurilor din fața blocului! Blocuri care se văd acum cu ajutorul unui rahat de telescop sau cum dreacu se numește ocheanul ăla prin care cască dobitocii ăia de astronomi gura la stele... Duceți-vă dreacu de marțieni proști că uite, m-ați enervat...
Iată o poză ciordită de la ghimpele.ro, în care se văd blocurile din fața blocurilor din fața... și tot așa, construite de tâmpiții de marțieni după ce cretinul ăla de marțian m-a vizitat și a discutat cu mine... Idiotul de Matteo Ianneo le-a descoperit căascând gura prin telescopul lui de rahat... Iar m-am enervat, în gâtu' mă-tii de marțian!

6 comentarii:

  1. Ceva nu ti-a mers bine. Dupa intalnirea cu tine trebuia sa devina critic de politician care nu este. Aaa, sau poate a vazut in tine stofa de politician corupt, asa capata sens.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca mai scrii trei articole din astea convingi pe oricine sa-l voteze pe Crin presedinte si pe Mazare primar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. departe de mine gândul să-i fac să voteze cu ăia... oricum lumea cred că e capabilă să voteze cu cine vrea... sau nu?

      Ștergere
  3. Stiu si eu ?
    Capabilitate conform dex insemna sa fii capabil sa iei o decizie :)
    Nu o sa-i contrazic eu pe maharii de la academie !

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!