.

10 apr. 2012

Căpșunarul și top-urile

Vă zic eu niște top-uri

Eu m-am săturat de prostiile astea de top-uri! Top cei mai bogați oameni din lume, top cele mai scumpe case, top cele mai scumpe mașini, top rahat, top pișat...
Gata! Am priceput! Și cred că v-ați săturat și voi de ele, mai ales că fețele, mărcile etc sunt aceleași. Se schimbă doar poziția. E ca la Truck of the Year în Europa, cel mai idiot premiu din istoria globului. La ăia sunt așa: MAN, IVECO, MERCEDES, SCANIA, VOLVO, RENAULT și DAF! Și în fiecare an ia câte unul! Adică e simplu, te uiți care au fost câștigătorii în ultimii 6 ani și care n-a câștigat e rândul lui! Cam așa stă treaba.
Eh, pentru că eu nu sunt genul care dă cu bâta-n baltă și pleacă o să vă spun și ce top vreau eu să văd. De exemplu vreau să citesc TOP 10 cei mai săraci oameni din lume! Dar nu așa generic! Nu frate! Vreau să fie așa, ca la Forbes! Cu nume, prenume, vârstă, câți bani n-are etc. Nu că bagi "Africa e cei mai săraci din lume" și gata... Eh nu!
Sau să citesc TOP 100 cel mai mic IQ din lume! Tot așa, cu cât e în minus, cu ce n-a rămas în istorie etc. La mașini nu merge cea mai ieftină din lume că sunt o grămadă pe afară care le dau gratis, dar s-ar putea face un top de genul cea mai cicălitoare femeie din lume! Adică cu cât cicălește pe oră, sau pe minut, sau cum s-o măsura treaba asta. Sau topul celor mai ieftine tablouri, sau al celor mai... v-ați prins voi, nu mai insist.

P.S.: Pot să intru și ei într-un top de exemplu! Pot să intru în topul celor care au dat cu piciorul la saci cu bani! De ce? Păi numai săptămâna asta Cosmote mi-a trimis vreo 15 mesaje la care, dacă răspundeam cu un simplu SMS câștigam așa: 40.000 de lei plus o vacanță unde vreau eu, 10.000 de euro, un BMW, alt BMW, iar alt BMW, 100.000 de lei...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!