.

6 apr. 2012

Căpșunarul și gugălplus

Eu nu zic că nu e bine că există...

...dar e o panaramă! Adică o fi ajuns ei la 100 de milioane de înscriși, dar eu nu văd de ce?! Un ceva între Facebook și Twitter nu merită 100 de milioane de utilizatori! Dacă nu se numeau Google + nu cred că intrau mai mulți decât am eu în lista mea: 4! Sunt eu, Kamikaze, Dan Mincea și Marcu Ioachim. Mai erau vreo 40, dar nu știu ce s-a'ntâmplat că i-am șters. I-am șters pentru că G+ e ciudat. Nu e doar el și cu asta basta, nu! E el, dar dacă vrei să faci ceva te întreabă dacă nu cumva vrei să faci ceva-ul prin Gmail? Și dacă tot ai făcut ceva prin Gmail nu vrei să te legi cu Blogger ca să legi G+ de email-ul de pe Yahoo pe care l-ai folosit ca să-ți faci cont pe Facebook? Aha, și dacă tot ai zis da, nu vrei acum să te întorci la G+ accesând contul de pe YouTube? Te-ai rătăcit? Vrei să utilizezi Google Map ca să te regăsești? Ce, vrei să modifici datele din contul de G+ pe care le-ai modificat fără să vrei pentru că credeai că ești în Flickr? Nu poți, decât dacă trimiți toate datele personale ale tale, nevestei tale, copiilor tăi, la toți vecinii de pe scară, și la toate bunăciunile din cartier! Dacă nu, riști să-ți pierzi contul!!! Ce, te-ai săturat și vrei să-ți închizi tu contul? Nu poți! La urma urmei ce-ai căutat să-ți faci cont aici? Te-a pus cineva? Hahaha ai văzut că te poți lega și cu AdSense și ce-ai zis, gata, mă scot acuma! Nu te scoți cu nimic, stai liniștit! Dar, dacă vrei, AdWords îți propune o afacere interesantă: pentru numai 100 de dolari îți face reclamă pe Facebook! Vrei?

P.S.: Du-te'n...

Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!