.

2 apr. 2012

Căpșunarul și geniul

Ideea genială

Toată viața m-am gândit să am o idee genială! Să am așa o idee după care să vină lumea să mă bată pe spate, să înceapă să mă pupe-n cur, să-mi zâmbească, să-mi dea tot felul de premii... Și, așa cum se întâmplă la oamenii perseverenți, ideea mi-a venit în cele din urmă! E o banalitate, dar geniul tocmai în asta constă: descoperirea unor lucruri simple la care nu s-a gândit nimeni pentru că nu avut timp!

Vreți un exemplu? Newton! Ăla o freca la rece toată ziua, s-a pus sub un copac, i-a căzut un măr în cap și a făcut el repede cu accelerații gravitaționale, cu draci. Păi voi credeți că doar lui Newton i-a căzut un măr în cap pe Pământul ăsta? Băăăăh, la o grămadă de lume i-a căzut și nu numai mere! Copaci întregi le-a căzut la alții, tencuieli, răngi de fier, betoniere etc, dar lumea avea treabă în pulii mei și n-a stat să se gândescă ca fraierul ăla de Newton la motiv! Că chiar vorbeam cu Andi, un amic de-al meu, să mergem să cumpărăm vreo 3-4 kile de mere și să ni le turnăm în cap! Dacă nu facem nici-o observație științifică măcar îi arătăm papagalului ăla de Newton cine suntem, că noi am și dat bani pe merele alea nu ca el mocangeală... Cercetarea costă domnu' Newton, nu e mocangeală, ok?
 
Dar dă-l dreacu și pe Newton, gata, m-am calmat. M-am calmat pentru că mi-a venit mie ideea genială că altfel îl mai înjuram eu! Vreți să știți care e? Hm, nu știu dacă e bine să v-o spun, dar hai să risc că oricum nu cred că sunteți la fel de geniali ca mine. Poate mai deștepți da, dar geniali nu cred! Știți apa caldă? Da, știu că n-am inventat-o eu, dar eu fac altceva, o chestie la care nimeni nu s-a gândit deși e la îndemâna tuturor în ziua de azi! O brevetez, băh!!! Și poate, dacă am chef, o înregistrez și la oficiul ăla cu mărci și poate o certific și ISO ceva!
 
Stați liniștiți că nu vă pun acum să veniți la mine să mă plătiți de câte ori faceți baie! O să donez brevetul pe la ăștia care se ocupă cu omenirea, ONU sau care'o fi! Eu nu am pretenții de la omenire... Nu doresc decât să fiu invitat și eu la niște conferințe, să-mi fie publicate niște lucrări pe tema aceasta (începând chiar cu ce scriu acum, de ce nu), niște titluri din astea gen Honoris Causa, o statuie, să fiu trecut în toate cărțile de istorie din lume și, cel mai important, să fiu trecut în Wikipedia, dar cu descrierea făcută de mine!!!


0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!