.

17 apr. 2012

Căpșunarul și fotografiile

Iar am făcut cele mai proaste poze din istoria fotografiei

Am un aparat care se crede foarte deștept, dar nu cred că e. Face poze, filme artistice, seriale, scurt metraje etc, doar că nu le face singur. Asta e problema lui, că nu-i place să facă singur nimic. Eu i-am mai zis: "Fă, băh, singur poze! Fără mine nu poți?!" Nimic, nu vrea. Ba că se plictisește singur, ba că nu e fraier să muncească doar el, scuze din astea de doi bani. Așa că mă pune pe mine să învârt de rotițele alea, să apăs pe tot felul de butoane, butonașe etc. Și eu răsucesc, apăs, apar pe ecran tot felul de pătrățele, de săgeți, din ce direcție bate vântul... Într-o zi nu știu pe ce am apăsat și mi-a apărut o floare, un fulger tăiat și un ochi. Ochiul bănuiesc că e de la... că sunt eu amic cu câțiva, dar floarea și fulgerul ăla tăiat nu știu. După aia, dacă învârți de o rotiță îți apar tot felul de semne din astea mai mici: om care aleargă, lumânări, soare, lună, stele, artificii etc. De acolo alegi ce vrei tu, dar eu nu reușesc să aleg bine niciodată. Când trebuie să aleg lumânare iau omul care aleargă, când trebuie să aleg stele aleg soare în nori și tot așa. Așa am făcut și de Înviere. Nu mai știu ce am ales, dar evident că nu se vede nimic. Uitați-vă și voi dacă nu mă credeți. Niște trecători chiar m-au oprit și mi-au zis: "Dom'le te rugăm nu mai face poze niciodată!". Normal că le-am explicat faptul că nu e vina mea, e vina aparatului...

P.S.: O să mai încerc să discut cu el, să-i explic, dar nu prea îl văd să m-asculte...

Mănăstirea Sf Maria din Techirghiol e aia în spate! O vedeți? Nu? E acolo, vă zic eu că am fost și am văzut-o! E o biserică de lemn așa și după aia una mai mare de ciment și tot felul de camere ca la hotel de jur împrejur.
Asta e lumina! Așa arată...
Singura poză care mi-a ieșit bine a fost asta! O fi vreun semn divin, o fi pur și simplu nu știu să vă spun, dar asta e singura poză bună din vreo 20 și ceva... Doamne ferește...

2 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!