.

24 feb. 2012

Căpșunarul și Timeline

Mi-au căzut ochii pe un articol!

Stați liniștiți că i-am luat și mi i-am pus la loc după aia. Practic nu e un articol, e o publicitate din aia de disperați care nu mai știu ce să scornească ca să prostească populația. Cică ăia de la Careerbuilder.co.uk au descoperit ei cum că dacă ai Timeline la Facebook ai mai multe șanse să-ți găsești de muncă! Cică patronii și head-hunter-ii nu mai caută doar pe Linkedin și Twitter, caută și pe Facebook, dar doar la ăștia care au Timeline.

Părerea mea despre treaba asta nici nu v-o mai zic. La câți șomeri sunt în lume la ora asta e clar că poți avea Timeline și pe Twitter dacă reușești să-ți pui că tot nu merge. Fraților, dacă nu are cine să dea de muncă nu e muncă și cu asta basta. Criza asta inventată nu numai că ne-a plictisit pe toți, dar a început chiar să ne scârbească. Duceți-vă băh cu tâmpeniile vostre cu Facebook și cu Twitter cu tot. V-o spune unul care are sute de mii de conturi pe Facebook și toate cu Timeline! Și vreo câteva sute pe Twitter... Și două pe Likedin...

P.S.1: Acuma, dacă mă răpește vreun head-hunter din ăla să nu vă speriați!
P.S.2: Am primit, pe unul dintre sutele de mii de conturi pe Facebook, o ofertă: să mă fac rege în Castleville! Fraților, cred că Timeline chiar funcționează! Uraaaa!

Cine-i rege, ah? Cine madăr facăr e rege, ah? Ha ha!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!