.

28 feb. 2012

Căpşunarul şi Primul ministru

De când aşteptam eu unul ca ăsta...

Băh, mie-mi place, băh, Ungureanu! Ungureanu ăsta, care e acum prim ministru. Ştiaţi? De unde, că eu parcă nu v-am mai spus niciodată!? Bine, acuma dacă ştiaţi o să vă zic de ce-mi place, că doar nu o să închei aici şi-o să vă las în pace...

Deci mie-mi place Ungureanu pentru că nu apare la televizor nene! Nu se vede! Eu mă uit rar spre deloc la TV, dar când mă uit nu-l văd pe Ungureanu. Nu-i! E de negăsit! Chiar acum mă uitam pe toate canalele să-l caut, că am zis să nu încep să scriu aiurea şi el să fie pe undeva pe Trinitas sau mai ştiu eu pe ce canal din ăsta ciudat. Am dat peste tot, pe desene animate, pe Discovery ăla cu pescuit şi vânătoare, pe la francezi, pe la italieni... Nimic! Pe turci nu m-am uitat, dar chiar nu cred că are ce să caute p'acolo.

Bine, ăia de la Antene vorbesc de el, comentează, pe la Realitatea, pe la B1, dar el nu e! Ultima imagine cu el e aia de pe timpul când era zăpada mare şi atunci a zis 2-3 vorbe şi gata. Băh fraţilor, să vedeţi voi că şi-a tras şi România un prim ministru din ăla ca în ţările unde habar nu ai cine-s politicienii (decât dacă nu-i vreun scandal sau îi arestează careva). Adică în ţări din alea în care politicianul mai face şi altceva decât să apară de dimineaţa până seara la TV să spună ce-a mai făcut el şi cu guvernul lui. Mai exact ce n-a făcut, că dacă stai toată ziua la TV când dreacu să mai şi faci ceva...

Mie oricum îmi plăcea Ungureanu de pe vremea când l-a propulsat Pleşu. Nu ştiam nimic de el, dar faptul că era singurul tânăr într-o mare de moşi (cu sau fără burtă) a contat ceva. Nu ştiu ce-o să facă, asta rămâne de văzut, dar faptul că nu-l văd toată ziua bună ziua pe la televiziuni e un semn bun.

P.S.: Pe ăia care vor să mă-njure pentru că ţin cu PDL-iştii îi anunţ că mie mi-a plăcut Crin pe vremea când era ministru la Sport. Tot pentru că era tânăr! Doar că pe ăla l-am văzut atât de des la TV încât m-am plictisit de el. Şi eu nu ştiu cum face omul ăla să apară atâta la televizor de pe la ora 15-16 până noaptea târziu, pe la 12-1! Şi nu mă refer la când are el timp să muncească că e clară treaba, dar, băh fraţilor, omul ăla nu doarme niciodată???
... cică reîncepe Naşu la 10TV! Aşa zicea unu' pe net...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!