.

8 feb. 2012

Căpșunarul și hecării

Care vrei să fii, băh, anonim?
     Mai știe cineva ceva de Uichilics? Pe pagina lor singura chestie e că să doneze lumea bani pentru că au cheltuieli și nu pot rezista în lupta cea mare. În lupta împotriva marilor corporații americane care îi bagă la pârnaie aiurea și le închide conturile din bănci. Păi și donația unde să o facem fraților? În contul ăla blocat? Nu că le dau vreun ban, dar așa ca chestie. Acum au apărut Anonimușii. Și ăștia alți uichilicși. Parcă văd că încep și ăștia să ceară donații cât de curând. Doar că o să pățească ca și ăla de la Megaaplăud pe care l-au băgat la pârnaie.

     Eh, vedeți de ce nu dă lumea doi bani pe vrăjelile astea? Tocmai din cauza lovelelor. Adică lumea descărca toate alea de pe site-ul meșterului, dar când auzi că omu făcuse vreo 50 de milioane de parai din treaba asta parcă nu-ți mai trebuie să te zbați prea mult. Pentru că asta e problema dragii mei, nu e că face vreunu hecăreala din asta din convingere, adică să zică da frate, mă piși pe ei de corporatiști, de guvernanți, sunt deștept și îi pun cu botul pe labe. Nu, toți hecării hecăresc pentru lovele! Am mai auzit eu niște basme cu hecări olandezi (parcă) din ăștia, care ar fi putut să-i pună pe Americani în cur, dar nu a vrut Saddam să plătească nu știu câte miliarde. Așa că Saddam a mierlit-o și americanii au scăpat cu sistemul energetic neatins. 
 
Eu zic să stați voi liniștiți și să terminați cu prostiile astea. Că dacă vrea careva să-i prindă și pe ăștia de la Anonimus îi prinde în 60 secunde. Cât despre ACTA și alte rahatuti din astea eu nu lupt nimic, ok? Nu lupt nene pentru nimeni, că văd că, fără nici un fel de ACTA, Facebook mi-a închis 7 conturi până acum, iar pe ăsta de acum am deja 2 avertismente fără să știu de ce. Că cică nu poate să-mi spună, că e privacy! Păi e contul meu în pulii mei! Și, pentru ăia care nu-și aduc aminte, Facebook și Google erau marii luptători care se luptau ei cu guvernele pentru libertatea internetului. Și să nu veniți cu rahaturi la mine, că chiar eu am băgat știrea într-un ziar online, ok? Evident că știrea am băgat-o cu numele meu real, nu cu ăsta. Cu ăsta, dacă stau bine și mă gândesc, sunt și eu anonimus. Dar stați liniștiți că nu vă sparg eu emailurile vouă, că voi doar nu sunteți proști ca președintele ăla al Siriei să vă puneți parolă 12345 la email...

     P.S.: Eu, la emailu meu vă dau și parola dacă vreți! Doar că, dacă intrați, am și eu o rugăminte: îmi ștergeți și mie spamurile și emailurile de pe Facebook că mie mi-e lene?!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!