.

5 feb. 2012

Căpșunarul și gălăgia

A te da, sau a nu te da la o parte! Dis iz ză cueșciăn!
Dormeam! Ce poate să facă un om normal duminica, la ora 10 jumate?! Și cum dormeam eu, așa, deodată încep să aud ca prin vis: Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, titititiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, tiiiiiiiii... titit! Băh, în bucătărie nu avea cum să claxoneze vreo mașină că e mai greu să ajungă la mine, la etajul 3. Așa că m-am dus și eu să mă uit de la balcon, dar fără să deschid geamul că era prea friguleț. Mi-am luat și aparatul de fotografiat pentru că, între timp, se auzea că începuse scandalul...

Protagoniștii: O mașină de Salvare și un Seat Ibiza cu portbagaj. Poate pentru voi e inutil să mai specific, dar pentru mine e încă incredibil: băh, toate mașinile din România au portbagaj! Absolut orice model e cu portbagaj! Dar o să discutăm noi altădată despre cât de hidoase sunt unele dintre aceste mașini (Seat Ibiza e una dintre ele). Așaaaa. Deci ce se întâmplase? Seatu' claxona de zor Salvarea să se dea la o parte. Și dăi și claxonează, și dăi și luptă... Nimic, Salvarea (cu girofarul aprins) nici nu mișca. Până la urmă avea și Salvarea aia dreptate să nu se miște având în vedere că la volan nu era nimeni. Dar ăla cu Seat Ibiza cu portbagaj nimic nene, tititiii și titit în continuare. Până la urmă vine doctorul de pe Salvare și începe Seatu' să se ia de el: "Dom'le, ce blochezi dom'le drumul, că eu vreau să trec!". Doctoru' îi explică Seatului cu portbagaj că el este la o URGENȚĂ și că nu avea timp să stea acuma să caute parcare (care, între noi fie vorba, e imposibil de găsit la mine, aicișa, în fața blocului). Și îi explică Seatului că putea să meargă cu spatele și să caute o alternativă dacă era așa grăbit (lucru posibil dacă ești cu adevărat șofer). Eh, dragii mei, aici sosește replica replicilor din partea stupidului: "Da de ce să merg în spate dacă eu merg înainte?". Ah? V-a plăcut? Cui i-ar fi trecut frate o replică mai replică ca asta?

Finalul este ușor de intuit. Idiotul a început să vină furios spre doctor, fără să vadă, prostu', că, în spatele Salvării, 3 asistenți îl băgau pe un bolnav pe targă în mașină. 3 fraților:)))) Vă dați seama că după ce l-au băgat pe ăla în mașină toți 3 au venit în față să vadă care e treaba! Seat s-a făcut mic, dar mic mic, exact cât să intre în portbagajul ăla hidos al mașinii. A mai zis el ceva, dar prea încet ca să mai aud eu...

P.S.: Ce să vă mai scriu, băh, și post scriptum din ăsta... Nu mai are nici-un rost:)))))
Explicația e pe poză!
Era geamul aburit nu că am vrut să nu i se vadă fața la fraier! Dacă nu era friguleț deschideam geamul și se vedea mai bine...

3 comentarii:

  1. Cetatene Rabinovici, de unde luati atitia bani?
    - Din noptiera.
    - Dar cine-i pune acolo?
    - Sotia.
    - Dar ea de unde-i ia?
    - Ii dau eu.
    - Dar dumneavoastra de unde-i luati?
    - Domnule anchetator, v-am spus doar: din noptiera.

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!