.

17 feb. 2012

Căpșunarul și dezghețul

Am vorbit eu cu Marea! E ok!
- Băh nebuno, ce faci?
- Bine măh...
- Te-ai dezghețat? Că am auzit că înghețase mușchii pe tine!
- Du-te, băh și lasă-mă...
- Da ce-ai?
- Am răcit în pulii mei.
- Eh căcat!
- Da băh, dacă-ți poți imagina...
- Și cum, ai febră, temperatură?
- Da, febră am... La 0 grade ce febră vrei să am, tâmpitule?
- Păi depinde, ai minus 0, plus 0...
- Hai sictiri!
- Iar începi cu înjurături din astea de la turci! Se vede că ești... Apropo, ce nație ești tu, făh, până la urmă? Româncă, bulgăroaică, turcoaică? Sau ce? Rusoaică?
- Mă-ta-i bulgăroaică!
- Hi hi hi, te ataci, ah?
- Ai noroc că stai acolo sus, dar te prind eu la vară...
- Îți ziceam eu ce-mi faci la vară, dar e omu' ăsta aici și ne aude...
- Da, da...
- Ia zi, mai ai de gând s-o mai arzi aiurea anul ăsta cu înghețuri, cu d'astea? 
- Nu, gata!
- Păi ar fi cazul să mai termini cu prostiile. Nu de alta, dar se plictisește și lumea de tine...
- De mine? De ce?
- Păi iar începe lumea să umple ziarele și feisbucurile cu poze cu tine necoafată și nearanjată! Dacă te vedeai cum arătai acum vreo câteva zile! Ziceai că ești nebună nu altceva!
- Eh na, chiar?
- Chiar. Calmează-te și tu, gata!
- Bine, băh, așa o să fac. Hai șterge-o acuma că vreau să rămân singură cu omul ăsta de pe bancă!
- De ce?
- Păi îmi face plăcere să le citesc gândurile. Mă mai distrez și eu...
- Adică oamenii vin la tine pentru că sunt într-o stare emoțională...
- Da, da! Și eu mă piși pe mine de râs!
- Hai sictiri!
- He he he, și tu cu înjurături de la turci? Se vede că ești dobrogean... Amestecătura dreacu ce ești. Hi hi hi
- Du-te-n...
- Nu cred că-ți dorești pe vremea asta!
- Mda... Nu prea. Hai pa, ne mai vedem noi.
- Pa.


Deci era un frig de te căcai pe tine, frate! Dar l-am văzut pe cetățeanul ăsta cum stătea și se uita la apa aia și m-am oprit și eu să mă uit cu el. Oare ce-o însemna asta? Nu, nu sunt ghei, altceva...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!