.

6 feb. 2012

Căpșunarul și America

Acum am înțeles de ce au americanii bani
Poate credeați că le știți pe toate! Sau poate credeam eu că le știu pe toate și am dat vina pe voi! Nu mai contează... Dar iată că vorba cu "Omu' cât trăiește învață tot felul de prostii!" este adevărată.

Poate și eu și voi vă întrebați: "De unde mama dreacu au americanii atâția bani?". De unde? Eh, vezi... Frustrații au început deja să apară. Că cică din războaie, că tipăresc bani, că nu-și plătesc datoriile, ha, ha, ha. Mă fac să râd singur. Cum să aibă domnule bani din așa ceva?! Nu există. Dar este normal să credeți toate prostiile astea pentru că nu sunteți destul de informați ca și mine. Experiența mea jurnalistică locală și mai ales centrală (o singură dată, dar care s-a lăsat cu o solicitare de daune de 1 miliard lei foarte vechi) îmi permite un lucru care vouă nu vi-l permite experiența voastră care n-ați fost jurnaliști. Poate nu ați priceput nimic din ce-am zis acuma, dar, așa cum v-am zis, este și normal pentru că nu aveți experiența mea de jurnalist local și central (o singură dată)...

 
Revenind la americani și la banii lor o să vă explic, cu probe, că americanii își câștigă tot ce au în mod cinstit, onest și corect! Toate trei chiar dacă e același lucru. Așadar, americanii își câștigă banii pentru că ei nu numai că muncesc pe rupte, dar ei muncesc și înainte și după muncă și și noaptea când dorm, lucru care în alte țări nici măcar nu există. În alte țări nici muncă nu mai au ăia, dar să mai muncească și înainte și după.
Dar americanu nu e ca alții. Iautați-vă voi la fotografie să vedeți câți bani face americanul pe zi. Deci el deja de dimineață, la cafea, și-a tras 525 de dolari. După aia, dup'amiază iar face 720 și noaptea fraților, noaptea când noi (și alții ca noi) dormim, el face 800 de dolari. Și unde mai pui că la ăștia se mai adaugă și ăia 80 de dolari pe care i-a câștigat în 18 ore de muncă la servici la el.
Atenție! Vă trebuie serviciu ca să faceți banii ăștia! Dacă nu aveți serviciu nu puteți, pentru că nu aveți înainte și după ce să-i faceți...
Băh române, băh francezule, băh bulgarule chiar, când tu... Dar ce să mai comentez că ați priceput deja. Suntem niște vai de mama noastră în pulii mei. Nu mai are rost să discutăm. Bine că vorbim de alții și suntem frustrați... Și, ca să vedeți cât de frustrați suntem, noi, când ne trezim, nici măcar duși nu facem mai întâi, băh. Noi ne bem cafeaua și după aia facem duși seara! Păi vedeți, americanul la cafea face deja sute de dolari, iar seara nu mai face nici un duși că el oricum nu doarme ca noi...

P.S.: Am căutat explicația la asteriscurile alea, dar n-am găsit-o! Am abandonat căutările pentru că m-am gândit că probabil nu sunt asteriscuri din alea pentru toți fraierii ca mine, sunt pentru ăia ca ei, care se pricep...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!