.

12 ian. 2012

Căpșunarul și școala

Sunt și elevi care iubesc școala
Băh, mie nu mi-a plăcut la școală. M-a secat întotdeauna sistemul ăla idiot în care trebuie să înveți de toate că oricum nu pricepi nimic. Îmi aduc aminte că, prin nu știu ce clasă, făceam Economie politică! "Problemele globale ale omenirii" este singurul titlu care mi-a rămas în cap din toată materia aia. Un titlu! Nu mă întrebați de conținut că nu mai știu, dar titlul mi-a plăcut și l-am reținut.
Dar să mă las dreacu pe mine că nu e toată lumea așa. Există elevi silitori, elevi care dau bani ca să meargă la școală să învețe! De exemplu știu niște elevi care dau și 1,400 de lire sterline ca să învețe. Păi nici la facultate nu plătești banii aștia, frate! Vorbim despre elevii unei școli din Austria, școală care și-a deschis porțile pe la sfârșitul anului trecut: AISOS! Austrian International School of Sex! Păi fratele meu, să fii tu elev la școala asta și să nu-ți placă școala nu există!

Păi ia fiți voi atenți ce se studiază la ăia: facilitarea reproducției și declanșarea apetitului sexual prin stimularea clitoridiană! Păi cum să nu te duci băh la școală când înveți așa ceva? Adică vouă ce vă stârnește interesul, problemele globale ale omenirii sau stimularea clitoridiană? Care a zis problemele omenirii să iasă de la mine de pe blog! Acum! Școala pune la dispoziție și spațiu de cazare pentru 20 de elevi. Vă dați seama ce se întâmplâ când încep ăia să învețe împreună pentru examene...
În speranța că am rămas numai noi ăia interesați de adevăratul sistem de învățământ, de adevărata cercetare științifică, vă zic și faptul că ideea suedezei care a înființat AISOS e veche. Prima școală de genul ăsta a fost făcută acolo unde există adevăratele profesoare de treburi din astea: în Rusia! Moscow's Geisha School se numește școala și acolo se învață exact ce credeați și voi că se învață: sex și seducție, cum să te îmbraci provocator, sau cum să miroși fraieri cu bani de la o poștă. Există chiar și un curs de cum să te măriți cu un papagal plin de bani în trei luni!
P.S.: Eu nu știu ce să zic, dar poate sistemul de învățământ de la noi nu e chiar așa de nașparliu. Că la noi nu există școli cu profil sex, dar dacă te uiți la toate parașutele din România care pun mâna pe papagalii ăia cu bani...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!