.

11 ian. 2012

Căpșunarul și modernizarea

Scriu cu diacritrice, băh!
M-am modernizat și eu. Așa cum ăia de la iPhone face versiunea 5 la telefonu ăla a lor, Windows face opturi, Android nu se mai știe pe unde a ajuns, așa si eu! Am trecut la Răzbunarea Căpșunarului 2.0 ca să zic așea. Ar trebui să schimb chiar și numele la blog cu ocazia asta, dar nu-l schimb că mi-e lene. Așa cum m-au sfătuit și unii și altu am modernizat blogu, am umblat la el cum ar veni. Este un pas mic pentru voi, dar un efort mare pentru mine care trebuie să dau șift alt de căte 50 de ori pe zi având în vedere că am și EN și IT și RO acuma.
Nu am primit încă felicitări de la nimenea pentru diacritice și asta pentru că nu are nimeni cum să știe de treaba asta până nu citește materialu. Dar știu că lumea va aprecia, așa că mă gandesc deja la viitor. Am de gând să accesez niște fonduri europene pentru dezvoltarea și mai mult a diacriticelor și chiar inventarea la unele noi! Mă gândesc la un ă din b de exemplu, pentru că eu folosesc foarte mult băh la mine pe blog! Nu vă pot spune mai multe... Știți și voi cum e cu drepturi de autor, chestii.
Sper să fi contribuit și eu prin toată treaba asta la o lume mai bună, mai dreaptă, unde oamenii e buni și corecți sau sunt buni și corecți! Adică acum pot spune sînt buni și corecți! Sau sânt! Vedeți ce înseamnă diacriticele astea? Vedeți cum îmbunătățesc ele viața oamenilor? Acum pot scrie cum vreau eu că oricum se citește tot corect e!!!
P.S.: Pentru trecerea la scris corect din punct de vedere gramatical va trebui să așteptați versiunile 3.0, 4.0 încolo (dacă nu mi-e lene, evident).
Conjugarea predicatului a fi... cu diacritice

2 comentarii:

  1. Tocmai ce lucrez la un articol despre diacritice pentru blogu' meu și am dat peste al tău. Știu, m-am trezit cam târziu, la un an și ceva după ce l-ai scris. Dar sunt impresionat și apreciez pe bune. Mai rar întâlnești pă unu care știe să folosește diacriticile, chiar dacă se preface el că nu știe să scriește corect.
    Și dacă vrei un sfat pentru confortul tău, în loc să dai mereu „alt șift”, setează-ți scurtături separate (Ctrl + cifră) pentru fiecare din cele trei limbi pe care le folosești. De exemplu, Ctrl+0 pentru română, Ctrl+9 pentru engleză și tot așa. În felul ăsta, când te pregătești să scrii românește, apeși o dată combinația magică și știi în ce limbă scrii. În rest, noroc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulțumesc pentru sfat, dar prefer să rămân la Shift-Alt pentru că m-am obișnuit:)) știu că obișnuința e un defect, dar la câte defecte am ce mai contează unul în plus:)

      Ștergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!