.

23 ian. 2012

Căpșunarul și mass media străină

Lume e îngrijorată pentru noi, băh!
Citesc și aud numai titluri de îngrijorare în ceea ce privește România. Cică la greci a fost o glumă în comparație cu miliardele de români care se află pe străzi și cer demisia guvernului, a nevestelor celor din guvern, a puterii, a opoziției... la toată lumea!
Așa că m-am speriat și am trecut imediat la studierea presei din alte țări ca să văd cu ochii mei cât de speriați sunt ăia din cauza noastră.
Ia să vedem! Cică tirurile se opresc pentru 5 zile în toată Italia! Deja drumurile sunt blocate în peste 60 de locuri. Nu se poate fraților, ce-au putut face românii cu demonstrațiile lor! Incredibil! Le-au blocat la italieni străzile fraților! Se mai zice ceva de 1,80 euro benzina și nu știu ce costuri minime, dar nu cred că din cauza asta sunt ăia supărați! Sigur e din cauza românilor!
Nu se poate! Chiar în momentele când la noi vorbește Ponta la TV, mUE decide blocarea tuturor importurilor de petrol din Iran și embargo total pe orice înseamnă produse necesare industriei ăleia cu petrochimice, cu draci... Vedeți băh ce-ați făcut? Eu cred că, din cauză de grabă, ăștia au înțeles că Raed e iranian! N-am cuvinte fraților, ce pot face românii cu manifestațiile lor!
Japonia are 70% șanse să mai aibă parte de un cutremur mare în următorii 4 ani! Altă nenorocire pe care ziarele străine o pun pe seama mișcărilor de protest din România! Vedeți băh fraților? Și v-am zis să stați potoliți, dar voi nimic, Băsescu, Băsescu!
Uite, ca să vedeți ce-ați făcut vă zic doar că presa străină semnalează 48.000 de morți în ultimii 5 ani în Mexic! Cei mai mulți au rămas fără cap, dar nu din cauza drogurilor sau alte tâmpenii din astea, ci datorită protestelor miliardelor de români din piețe!
Și ca dezastrul să fie complet cică Sarkozy nu mai are nici un fel de șansă la alegeri. E clar pentru toată lumea că, fiind francofoni la fel ca noi, francezii au simțit nevoia să-i sprijine pe români în mișcările lor de protest! Și dacă la noi se cere Jos Băsescu ei nu pot cere așa ceva pentru că e greu de pronunțat, dar îl așteaptă la cotitură și i-o trag lu Sarko de nu se vede! Evident că toată treaba nu are legătură cu recenta trântire a Franței de către Standard & Poor’s...
Vedeți fraților cîtă atenție ne acordă media străină? Vedeți cum sprijină ea opoziția în lupta împotriva puterii actuale? Scoate lumea în stradă, oprește camioanele, pune embargo-uri...
P.S.: Singura fază pentru care le mulțumesc manifestanților români este pentru faptul că au băgat zânzanie între Mourinho și Christiano Ronaldo & Co. Nu de alta, dar nu înghit echipa aia de nici-o culoare... FORZA JUVE!

4 comentarii:

  1. Te citesc cu drag.Imi place cum scrii.

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi place cum scrii si te citesc de un an si ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  3. fraților gata! terminați cu lauda că mi-o iau în cap! ... dar asta nu înseamnă să începeți să mă criticați acuma!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!