.

5 ian. 2012

Capsunarul si fericirea, sanatatea...

Ce va urau aia de Revelion?
Parca asa imi aduc aminte ca-si urau unii la altii acum cateva zile. Sanatate, fericire, putere de munca, bani si multe alte din astea care se ureaza de ochii lumii. Eu nu v-am urat mai nimic si bine am facut! De ce? Pai hai sa citim putin ziarele sa vedem de ce: "Asigurarile de sanatate sunt obligatorii din 2012"! Mai vreti sa va urez ceva de sanatate? "România, cea mai nefericita tara din lume"! Cum va urau aia, bucurie chestii? Oahahahaha! Care bucurie frate cand oamenii sunt cei mai tristi de pe glob? Vreti sa vorbim despre puterea de munca? I-auzi: "250 de angajati ai Arpechim Piteşti, in preaviz". Acum eu nu zic ca oamenii nu au putere, cu munca e mai problema! Despre ce se mai ura? Despre bani? Stai asa ca nu mai stiu unde am citit. Ah, uite aici: "Suspiciuni de frauda: Alpha Bank a restrictionat tranzactiile în strainatate". Deci am rezolvat-o si cu banii. In afara de asta anul nou a mai adus inca nu se mai stie cate crime cu autor cunoscut sau necunoscut, a bubuit un vulcan si se mai asteapta sa bubuie unu', presedintele Germaniei e in rahat pana la gat pentru nu stiu ce scandal (astia cica erau ultimii "curati" de pe Pamant) si nu mai vorbesc de zvonuri.

Daca e sa va mai zic si despre zvonuri va puneti picioarele'n cap. Cica se inchide Facebook, incepe razboiul cu Iranul, America cu Europa si cu toata lumea intra in criza ca-n anii 20, se topesc toti ghetarii si mor toti pinguinii, iar la sfarsit, in loc de capsuna de pe tort (sau cireasa, cum vreti) vine meteoritu' ala si ne ducem dreacu' cu totii asa cum au prezis nesimtitii aia de mayasi.
Asa ca am facut eu bine ca nu v-am urat nimic asa ca nici nu puteti sa dati vina pe mine in caz de ceva. Ca stiu eu, asa e lumea! Le urezi ceva, li se intampla invers si da vina pe tine ca esti cobitor, ca i-ai blestemat, ca nu stiu ce... Asa, mai bine mi-am urat eu singur de toate si om vedea. Si daca nu se intampla ce mi-am urat o sa gasesc eu pe cine sa dau vina, ca si eu am primit tot felul de urari de la altii...
P.S.: Eu propun ca de la anu' sa se faca urari pe bune fratilor! Adica sa nu poti sa urezi sanatate daca nu esti cel putin un asistent la un spital particular ceva. Sau, daca nu lucrezi cel putin la Alpha Bank, sa nu mai o arzi aiurea cu "iti doresc multi bani" sau alte d'astea cu lovele. Ca sa nu mai zic de putere de munca si fericire! Pentru astea trebuie sa fii cel putin mana dreapta a lui... Exact, a Lui!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!