.

7 dec. 2011

Capsunarul si Stanga

Ce animale ai vazut tu, bah?
Cica unu', Ron Piccirillo, a facut el o descoperire la Mona Lisa lui Da Vinci. Dupa ce am auzit ca Mona Lisa era in realitate un ghei, ca era Da Vinci insusi, ca era o curva, ca era vanzatoarea de la aprozarul de unde-si lua Da Vinci ceapa, acuma aud ca e inconjurata de animale! Deci astia nu au reusit sa descopere cine e Mona Lisa de fapt asa ca au trecut mai departe! Au inceput sa se uite in jurul ei! Cum a descoperit Piccirillo animalele? Tovaraseste: a intors cu 45 de grade tabloul inspre stanga!
Eu nu stiu ce implicatii o sa aiba descoperirea asta in lumea artei, dar stiu ca in cea politica o sa fie un soc! Pentru mine asta e dovada ca Iliescu, om politic de stanga, a avut dreptate cand i-a zis lu' Paul Parvu "Mai animalule!". Paule imi pare rau, ne cunoastem, tin la tine, dar nea Nelu ti-a zis-o pe bune! In fata evidentei trebuie sa ne inchinam cu totii!
Acuma eu nu am o Mona Lisa originala ca s-o inclin 45 de grade spre dreapta, dar banuiesc ca nu se intampla nimic pentru ca altfel ne-ar fi spus Picirici ala. Banuiesc ca daca inclini spre dreapta tot fata de om a Mona Lisei ramane! Doar da inclini spre stanga incep sa apara animalele! Ca ala a vazut multe animale cand a intors la stanga: maimuta, bivol, crocodil, sarpe... Cica a vazut si un leu, dar nu era sigur! Personal nu cred ca era un leu ci o bufnita, dar poate ma insel.Oricum, cred ca si Piciorilo asta a realizat, in cele din urma, ce a descoperit si cat de importanta este descoperirea lui in special pentru aia care sunt mai nehotarati din pedeveu' politic! “In momentul in care am observat bivolul mi-am zis «O Doamne!». Pe urma am realizat ca eu chiar descoperisem ceva important. Pur si simplu nu puteam sa cred ce am in fata ochilor!" a spus el. Eu nu mai spun nimic, dar cred ca este pentru ultima data in viata lui cand mai intoarce ceva la stanga...
Ca sa vedeti ca si eu ma pricep sa descopar tot felul de lucruri: in aceasta imagine eu am vazut doi boi! Voi ii vedeti? Unde va uitati, bah? Uitati-va, bah, in tabloul lu' Grigorescu de pe perete!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!