.

10 dec. 2011

Capsunarul si Rosia Montana

Gata!!!
Daca nu stiti sa faceti reclama va rog sa apelati la mine! Toate Gabriel Resursele sa apeleze la mine! Va rog sa incetati imediat sa-mi stricati cheful cu reclamele idioate despre Rosia Montana. Nu stiu unde i-ati gasit pe aia, nu ma intereseaza, dar gata! Orice isi are limita, pana si o gluma! Am inteles ca poate doreati sa ne provocati rasul cu reclamele alea, dar deja au devenit... E ca bancurile alea seci pe care le pun unii pe Facebook: poti sa citesti si chiar sa zambesti la doua-trei, dar cand ti-l mai pune pe perete si p'al patru-lea deja devine secant.
Asa ca va propun eu o reclama la Rosia Montana. Adica, cel putin eu, daca bagati reclama asta, o sa fiu de acord cu ce vreti voi: cu cianura, cu faptul ca dati doar 6% redeventa, cu faptul ca dosarul ramane secret in continuare (de parca nu stie lumea ce scrie acolo) si alte aberatii demne de lumea a patra. Dar repet, in schimbul acestor lucruri vreau sa vad la TV o reclama frumoasa, o reclama care sa ma faca fericit si care, eventual, sa-mi starneasca zambetul! Sau chiar rasul, de ce nu?! Deci, trebuie sa incetati imediat sa bagati aratarile alea de la Rosia Montana si sa bagati niste gagici care va zic eu:
Asa nu...
ASA DAAAAAAAAA! In ordine alfabetica: Laura (n-o stiti voi, dar o stiu eu), Zeta, Tea si Milla!
Asta trebuie sa faci, bah Gabriele, ca sa fiu eu de acord cu exploatarea voastra de aur! Ok? Si daca nu vrei sa bagi gagicile astea care ti-am zis eu nu-i problema. Baga altceva! Important e sa nu mai vad fetele lu' aia ca ma apuca apendicita!
P.S.: Am o propunere si la categoria reclame care provoaca rasul! De exemplu puteti lua unul de la voi de la Resurse de acolo si sa-i dati sa bea cianura! Nu, nu apa aia uzata industrial! Sa-i dati cianura 100%! Sa ne radem si noi astia de la Constanta, ca dupa ce dati drumul la exploatare si ajung apele alea prin Dunare probabil ca o sa radeti voi...

Un comentariu:

  1. Atitudinea unui grup de studenti la Publicitata vis-a-vis de Rosia Montana: http://www.trilulilu.ro/video-haioase/aceeasi-poveste-alta-versiune-spoof-2012

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!