.

30 dec. 2011

Capsunarul si retetele

Lasa ca va zic eu ce sa haliti
Dupa ce au umplut astia tot onlainu' cu retete de Craciun, acum il umple si cu retete de Revelion! Eh, dar de data asta nu ma mai abtin! Gata! Va zic eu niste retete si feluri de mancare de Revelion ca sa va treaca chefu'. O sa va pun niste poze cu explicatii ca sa ma intelegeti mai bine!
Pentru inceput va recomand un platou cu salam. Mai puteti pune si niste masline minune, niste cascaval talent etc. Eu nu le-am mai pus ca oricum nu-mi place acest tip de platou...
Pentru vegetarienii care nu mananca decat un singur fel de carne (nu pot sa va spun despre ce e vorba ca nu e trecut de 12) puteti prepara niste legume la protap! Nu e dificil si puteti pune vreun nepot sa invarta...

Salata antistress! Asta e buna ca merge si la vegetarieni si la carnivori. Nu stiu unde o sa gasiti acest tip de salata in comert, dar daca o gasiti sa nu invitati neamuri care lucreaza in Politie la Revelion!

Inventie prorpie: sarmale cu fructe de mare! Exceptionale mai ales pentru pasionatii de bucatarie mediteraneana!
Inventie si mai proprie decat aialalta: seminte flambate! Fabuloase! Merg foarte bine cu bere congelata si dezghetata! Provare per credere cum zice romanu'!
Pentru final va propun niste bauturi originale cum ar fi aceasta. Bauturi originale de genul asta se pot procura de pe la bulgari si nu numai!

Daca v-au placut retele mele bine, daca nu si mai bine. Mai puteam sa va dau si alte sfaturi, dar nu puteam sa pun poze ca tot asa, nu e trecut de 12 noaptea. Oricum, important e sa va simtiti bine de Revelion si sa intrati cu bine in noul an!
P.S.: Ah, sa nu uit! Un sfat pentru sexul urat: de Revelion ar fi bine sa evitati ouale umplute ca nu prea sunt sanatoase! Cica fac rau mai ales in zile din astea de sarbatoare cand femeile se imbraca in tot felul de imbracaminti mulate pe... cat e bah ceasu' ala?

































5 comentarii:

  1. Cea mai buna reteta este Jack Daniel's...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Marc intreaba daca iti mai amintesti ceva dupa ce ai baut reteta aia original... Jack Daniel's :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. dupa original iti mai amintesti ceva! dupa ce am pus eu nu prea:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa da mancaruri!
    :P
    Sanatoase si nu canceroase!
    Dar toate udate cu un pic de tarie,nu?
    ;) :)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!