.

28 dec. 2011

Capsunarul si plansul

Blog plans
De azi dimineata ma uit la funerariile lu' nord coreeanu' si nu reusesc sa-mi dau seama cum ar fi daca eram eu blogger in Coreea de Nord si trebuia sa scriu despre Kim Jong ala. Va dati seama ca ar fi trebuit sa scriu pe blog un material din care sa reiasa marea suferinta pricinuita de pierderea marelui conducator. La aia la TV sau la Radio le e usor in pulii mei, dar mie?! Cum sa fac? Sa incerc totusi, ca nu se stie de la anu' cine vine la putere in Romania si poate o sa am nevoie.
Deci: Am participaaaaaaaat, ah, ah, ahhhh, la funerariileeeehhhhh, aaaaahhhh marelui conducatoraahhhhh, ihhhhhhhh, de ceeeeeeeeeeee.... Cui ne-ai lasaaatttttt mare conducatorrrr iiiihhh, cui ne-ai lasattttt? Ce facem noi acumaaaaaaaaaa? Nu plecaaaaaa mare conducatorrrrrr, nu plecaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!
Cam asa ceva. Reiese durerea din text? Se observa lacrimile, balele care-mi curg din gura se vad? Evident ca o sa pun si imagini, dar vreau sa stiu daca din text se intelege suferinta. Pulii mei fratilor, nu e usor! Si nici nu mai am multe sanse sa ma antrenez ca nu prea mai sunt conducatori din astia mareti si mult iubiti. Trimiteti parerile dumneavoastra prin SMS la mine pe telefon! Costul* e de 2 euro fara TVA. Va multumesc...
Am aparut si la CNN... Sa se oftice si aia de la Antena 3!
*- abonament pe 34 de ani fara posibilitatea de a renunta la el nici cu avocati! costul se intelege pe zi (indiferent daca e lucratoare sau nu) si in zilele de sarbatoare e posibil sa va taxez chiar de doua ori pentru ca m-ati deranjat...

Un comentariu:

  1. Ce dezastru ce rumoare
    Peste tot se plange-n tara
    Kim nu mai o sa apara
    Cu obisnuita-i candoare!

    :)))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!