.

23 dec. 2011

Capsunarul si Craciunul

Hai lamultiani, iar...
Bah fratilor (si surorilor si cumnatilor si mamelor si tatilor si vecinilor si ...) ce sa va zic? Lamultiani va zic si eu, asa cum va zice toata lumea. Va urez tot felul de sarbatori fericite, sa aveti grija sa nu va imbatati ca porcii, sa nu mancati ca porcii, sa nu vomitati ca porcii si sa nu va bateti ca chiorii. Ne auzim dupa sarbatorile astea care nu sunt altceva decat un antrenament binevenit inaintea revelionului. Aia care mai tin post sa-si revina, iar la aia care o fac pe figurantii le transmit ca am mancat sarmale cu fructe de mare si salam de ren, dar nu se compara. Bagati carnati de porc fratilor ca la anu', daca vine sfarsitu' lumii, nu mai apucati! Si sa nu beti Jack pe post de tuica ca iar nu merge! In special nu se pupa cu ciorba si cu ardeiul iute decat daca sunt si astea tot de Tennessee! Dar cica in Tennessee nu exista ciorba cu ardei iute, asa ca daca va treziti cu asa ceva pe masa de Craciun sa stiti ca gazda are ceva cu voi!
Nu va mai retin ca poate aveti si voi de facut cumparaturi. Eu am scapat de ele. N-am mai gasit nimic asa ca... La Penes Curcanu' nu mai avea curcan, la Avicola nu mai avea oua... S-au terminat! Asa mi-a zis vanzatoarea! Am vrut sa intru la un Gepeto ca mai avea ceva, dar erau vreo 60 de oameni pe metru' patrat asa ca m-am lasat. Dar nu-mi fac probleme ca am primit foarte multe invitatii! Asta e avantajul cand esti roman in Romania. Si daca nu te duci la om acasa sa-i halesti toata mancarea si sa-i bei toata bautura se supara! Tot el se supara! Pai du-te tu la neamt sau la francez sa-i halesti toata mancarea si sa-i bei toata bautura sa vedem daca se bucura. Te mai face si tigan dupa aia. La noi nu, frate! La noi se supara daca nu-i golesti frigiderul. Dupa aia isi da seama ce-a facut, dar e prea tarziu...
Asa ca Lamultiani inc'odata si sa ne auzim cu bine. Ah, sa nu uit, anul asta iau si eu o aspirina inainte ca sa vad daca functioneaza cum am vazut eu la Discovery! Mi-am bagat pe telefon ca sa nu uit! Prietenii stiu despre ce e vorba!
M-am gandit sa va pun si o felicitare ca asa e frumos...
UPDATE: Mi-am tras si video cu sunet (original)

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!