.

7 nov. 2011

Capsunarul si RAJA

Fara titlu ca am nervi deja
"Politica generală a organizaţiei noastre, este de a menţine şi dezvolta reputaţia s.c. raja s.a. Constanţa pe piaţa serviciilor de utilităţi, după principiul: BINE NU ESTE NICIODATĂ, PERFECT ESTE DOAR PENTRU SCURT TIMP!"
Lasand la o parte virgule si alte litere mici o simpla analiza a celor scrise mai sus ne... Sau poate voua nu va reiese nimic c-oti mai lucra p'acolo ... Lasa ca analizez eu! Deci reputatia RAJA. Nea Stroe ti-ai dat seama din start ca de aia sunt aici. Am venit pana la cel mai apropiat PC exact ca sa-ti apar reputatia! Eu nu inteleg de ce nu stateai matale linistit ditamai patronu' de Holding si te-ai facut directoras de bugetari ca sa te-njure lumea. Deci ce principiu e asta fratele meu? Auziti voi, cica nu e bine niciodata si perfect e doar pentru putin timp! Adica orice om normal cu capu' isi da seama ce tampenie e asta. Pai daca nu e bine niciodata si e ok doar 2 zile ce faceti frate cu lovelele alea europene, cu POS-urile si ce alte rahaturi mai aveti voi p'acolo? Ce faceti? Cu ce va ocupati? Cu retete de tort? Pai atunci scoateti frate torturi pe piata si cu asta basta! Faceti Regia Autonoma de Facut Tort! Sau Regia Autonoma de Facut Fantezii cu Rahat! Si le vindeti cu 1 leu si 25 de bani cu cat le dadeau pe timpu lu' impuscatu' si e ok! Pentru ca nici pe vremea lu' ala  nu mi s-a intamplat sa ma duc la dentist si sa-mi zica ala: "Imi pare rau ca ati luat antibiotice toata saptamana si ca va doare maseaua de va cacati pe dumneavoastra, dar nu putem sa facem nimic azi pentru ca nu e apa!"... Bah, nu mai zic nimic. Si daca era altu' mai ziceam bre nea Stroe, dar sa-i faci treaba asta chiar lu' mie, primul angajat la... Mai bine lasa...
O sa va vada colegii mei virgulele alea...

4 comentarii:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!