.

18 nov. 2011

Capsunarul si RAJA partea doi

Nenea RAJA vezi ca-ti pune Militia catusele!
Ca sa nu zica lumea ca am ceva cu RAJA Constanta sau mai ales cu nea' Stroe m-am decis sa ii ajut intr-o problema. Asa cum bine stiti de la ziare, radio si televiziuni (chiar nationale!) acum vreo doua zile (mai exact acum 2 zile) la Constanta un om a fost incatusat de vreo 400 de militieni pentru ca a vrut sa descarce niste tuica la el la carciuma. Intamplarea s-a intamplat pe strada Rascoalei 1907 din orasul meu care este natal. Daca nu stiti ce si cum (sau daca ati uitat cumva) sa va uitati aici mai intai ca sa va pricepeti: text si video ca sa va-ntelegeti despre ce e vorba.
Daca v-ati uitat si tot nu ati inteles atunci va explic eu. Practic pe strada aia nu poti sa parchezi si nici macar sa stationezi. Dar, pentru ca intotdeauna exista un dar, in zona din fata carciumii lu' omu' ala e un semn indoit si ruginit pe care scrie ca "CU EXCEPTIA autovehiculelor care executa APROVIZIONAREA 10-18".
Omu ala, Carol, a parcat acolo si militienii i-au pus caracatita la roata ca asta e treaba lor de zi cu zi. Dar eu zic ca mai bine intelegeti voi lincu' ca e mai sigur. Buuuun. In legatura cu toata zapaceala aia dintre militieni si Carol ala trebuie sa va zic ca din pedeveu meu cel mai destept a fost italianul. Nu ca am eu vreo parere buna despre italieni, dar la faza asta a procedat corect. Mai exact italienii sunt atat de smecheri incat stiu sa traga beneficii de pe urma la gaini din astea de militieni care se cred John Waine sau mai stiu eu ce alti serifi stelari. Si, asa cum auziti in video, italianul ii tot spunea lu' Carol ala sa stea linistit gandindu-se ca dupa aia se merge la avocat si se obtine o suma frumusica de pe urma gainilor alea de gabori. Suma pe care urmeaza sa o plateasca alte gaini, adica... va las sa ghiciti cine! Dar Carol al nostru nimic frate, Batman, Batman! Sa se bata el cu 4 militieni, sa demonstreze cat e el de patron de carciuma si cate relatii are el pe nu stiu unde. Acuma va dati seama ce relatii are el. Are relatii la toti aia care vin si halesc si beau moca p'acolo. Cand nu le mai da la aia moca nu mai are nici-o relatie, dar asta e alta poveste. Bah Carole ce sa-ti zic acuma la final? Eu zic data viitoare sa-l asculti pe italian ca ala stie mai bine. Daca erai prin Italia si faceai din astea iti luai si-un glonte-n cur mai ales daca aia nu erau militieni adevarati ci doar niste prieteni de-ai prietenilor imbracati mai asa. Dar astea sunt din alte filme asa ca mai bine lasa, asculta-l pe ala ca e mai bine...
Acuma ce legatura are RAJA cu toate astea? Pai are! Eu vreau sa le fac un bine si sa-i avertizez. Domnu' Stroe, domnilor de la RAJA, stimate doamne. Ne aflam in fata unei situatii fara precedent. Daca lu' omu' ala i-a pus caracatita si catuse desi era cu "exceptia autovehiculelor care fac aprovizionarea" imaginati-va ce se poate intampla cu "autovehiculelor" dumneavostra care nu fac nimic. Pai militienii aia, pe langa faptul ca nu stiu sa citeasca un semn de circulatie, va pot pune catusele la toti soferii masinilor voastre si chiar pot intra la voi in sediu sa va incatuseze pe toti! Eu am mai auzit de din astea. Am vazut si niste filme! Eu zic sa nu mai parcati pe trotuaru' ala din fata de la voi d'acolo si nici in statia de autobuz. In primul rand pentru ca aveti parcare chiar peste drum (pe bani, e adevarat) si in al doilea rand pentru ca domnu' Mazare e in campanie electorala si nu e bine ca calatorii nu se pot urca in autobuzele Maz pe care scrie "aceste autobuze cu sprijinul...". Si nu ca nu ar fi loc in statie, dar ca sa ajungi la ea venind dinspre Primarie (vedeti cate probleme aveti deja cu domnu' Mazare?) trebuie sa mergi pe strada. Asta pentru ca intre accesul la voi in sediu, chioscu' de ziare, chioscu' lu' Cuget si masinile voastre nu mai e loc! Acuma sper sa nu dati vina pe Cuget si sa le scoateti la aia chioscu'... sau pe a lu' femeia aia cu ziare! Deci eu asta am avut sa va spun. Aveti grija ca astia de la Militie umbla cu caracatita si cu catusele! Daca se intampla sa va arda intr-o zi sa nu veniti la mine sa plangeti ca nu v-am atentionat, ca am tinut ascuns, ca nu stiu ce! Si nici n-o sa scriu despre voi in ziua aia, uite-asa!
P.S.: Sa nu cautati prin alte ziare sau bloguri vreun sfat de genul asta pentru ca n-o sa gasiti! Sunt toti ocupati sa bage stirea cu fanfara RAJA care canta din trompeta pe la Casa de Cultura sau nu stiu exact pe unde. Asta e... fiecare cu distractiile lui.
Adevarul e ca e scris cam mic... nu toti vede bine!
Nenea RAJA, despre "autovehiculelor" astea ziceam eu!
Fara numar sa va traiasca!
Cu numar (daca-l vreti vi-l dau) sa va traiasca!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!