.

3 nov. 2011

Capsunarul si judetu'

Voteaza tu NU ca eu stau acasa...
Eu merg la vot de fiecare data! Sa fie clar! Cand pot sa votez, evident! Vreo 8 ani de zile n-am putut ca n-am avut dreptul. Ultima data cand am avut dreptul l-am votat pe Mazare! Stiu ca acuma o sa ziceti ca n-ar trebui sa mai am drept de vot vreodata, dar cum 8 ani am fost suspendat cred ca ajunge. Voi vota pe 6 pentru judet pentru ca am gasit la stergator o hartie care zicea cam asa: daca nu vii la vot pe 6 noiembrie inseamna ca votezi desfiintarea judetului. Asa ca o sa stau acasa!
Acuma hoo! Usor! Sa nu cumva sa va aud, in caz ca se desfiinteaza judetu' Constanta, ca veniti la mine sa ma-njurati, sa nu stiu ce! Ok? Pentru ca va trebui sa demonstrati ca eu am votat pentru desfiintare! Si la proces o sa va faceti de rahat, nu de alta! Adica cum o sa poti sa-i zici la judecator? Domnu' judecator asta a votat pentru desfiintarea orasului! Pai judecatorul o sa-ti raspunda imediat: Cum dom'le sa voteze pentru desfiintare? N-auzi ce-a zis omu' ca a stat acasa? Uite, a declarat si pe blog!!! Cum sa voteze daca a zis ca astat acasa?
Q.E.D.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!