.

26 oct. 2011

Capsunarul si zborul

Sa va iau regele...
M-am lasat si eu dus de val si cand am deschis pisiu' m-am apucat sa caut stiri cu maria sa... Ca ma intreba lumea daca am vazut, daca am auzit... Nu vazusem si nu auzisem nimic asa ca ma simteam putin vinovat. Dupa ce am citit cateva stiri legat de subiect si am inteles ca ala n-a zis si n-a facut practic nimic m-am apucat sa caut ceva interesant! Si am gasit! Cica ala de la Virgin, Richard Branson, dupa ce a facut sa zboare avioanele cu biodizel, acuma le face sa zboare cu fumul emis de fabricile de otel!!! Bah, deci la faza asta sper ca va dati seama... Aici nu vorbim de telefoane de 4 sau 5 bani sau de nu stiu ce nou tip de inghetata pe bat.

Aici vorbim de 2012, 2020, 2050 etc! Deci se poate! Omul deja a trecut la treaba si a construit impreuna cu aia de la Lanza Tech un stabiliment unde transforma fumul in combustibil! Nu ne spune si noua cum fac treaba asta, dar important e ca o fac! Bravo lor. Eu de Branson asta nu stiam decat ca e un tampit care zboara cu balonul in jurul Pamantului si depaseste de fiecare recordul! Practic se bate singur de fiecare data pentru ca nu mai face nimeni zboruri din astea. Sa fie sanatos, bravo lui... Se pare ca stie mai multe decat stiam eu despre el!
Iata ce zice omu: "Petrolul se va termina si este important ca noii carburanti sa fie ecologici! Otelariile pot produce circa 15 miliarde galoni (circa 50 miliarde litri) si asta provoaca entuziasm. Aceasta noua tehnologie e adaptabila, sustenabila si are costuri comparabile cu cele ale carburantilor traditionali!"
E bine ca mai sunt si oameni care se ocupa de chestii din astea. In timp ce romanii isi fac poze cu tanarul Mihai, iar handicapatii aia pe la m-UE si-o trag unii la altii ca chiorii iata ca englezu' de Branson se pregateste sa le-o traga la toti taranii aia obositi care fac inca lovele cu mizeria aia de petrol si sa faca bani din... fum!
Branson de la Virgin - un om care o sa ajunga sa zboare cu ajutorul propriilor gaze!

Un comentariu:

  1. Ce bine ar fi...
    Cum si-ar sfarsi arabii toata influenta, puterea!
    Si nu numai ei...
    Si rusii...
    Sau alte natiuni hulpave, dornice de afi desprinse cu gustul banului...
    :)
    :P

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!