.

12 oct. 2011

Capsunarul si Revolutia globala

Am primit si eu invitatie
Da bah! Am fost invitat pe Facebook sa merg la Revolutia globala! Ce, nu stiati ca pe 15 octombrie e Revolutia globala? Da bah! Pe 15 octombrie e Revolutia globala la Bucuresti... in Piata Unirii la Bucuresti. Pana acum au zis ca participa 15! 40 nu participa nimic, iar 308 au zis ca poate participa (asa cum dau si eu la 99% din invitatii)... Acum sunt 309 ca am dat si eu!
Evident ca nu ma duc. Nu ma duc in primul rand pentru ca Revolutia globala are loc la Bucuresti! Pai tu ai habar bah organizatorule ce inseamna sa mergi in Unirii, sa gasesti parcare p'acolo? Doaaaaa... Adica sa las eu strazile lejere din Catza (acuma ca nu mai e picior de turist p'aicea) si sa ma ingramadesc prin Unirii pe la voi! Hai bah, sa fim seriosi. Sa faca tata Revolutia globala la Constanta! Ce pulii mei toate la Bucuresti? Uite eu propun sa facem Revolutia globala pe 28 octombrie la Constanta! La Maritimo Mall sa facem!

Pai si ce daca-l inaugureaza chiar in ziua aia? Mai bine! Va dati seama ce participare de populatie acolo... Nici nu trebuie sa mai organizezi eveniment pe Facebook! Cand or deschide Auchanu' sa vezi Revolutie globala acolo! Mai baga aia si vreo oferta la carnati sa te tii fratioare! Sa vezi cum ii bate lumea si pe politisti si pe badigarzi si pe vanzatori. Ce Grecia, ce Wall Street. Sa vezi la Maritimo revolushan.
Asa ca mai bine s-o lasam moarta cu Revolutia asta globala ca oricum n-are rost. Daca vreti sa faceti ceva global uite, va zic eu: ia nu mai intrati voi o luna de zile prin Maritimo sau prin Unirii sa vezi cum se schimba si situatia economica si politica si aia cosmonautica in 2 zile. Asa, cand te-aduni ca fraieru'n piata si strigi ca prostu' si dupa aia te duci sa-ti cumperi Coca Cola ca sa-ti dregi vocea ce rahat de Revolutie globala faci bah zapacitule?
... deci 315.000 de vizitatori in primele 4 zile la deschiderea unui Mall un Bucuresti! ai auzit bah tata? 315.000! Uite cum facem, daca aduni macar 315 oameni in Unirii pe 15 octombrie vin si eu...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!