.

16 oct. 2011

Capsunarul si Occupy

Ocupai si eu sufrageria si m-am luat la bataie cu fortele de ordine de nevasta-mea!
Da bah frate! Am vazut eu pe stiri pe astea ca trebuie sa merg sa ocupai ceva. Cum afara e cam frig am zis ca nu ma risc sa merg sa ocupai centrul Constantei mai ales ca nu prea mai ai ce dreacu ocupa prin darmaturile alea. Asa ca m-am hotarat sa ocup patul toata duminica! Cand, ce sa vezi? Monopolista de nevasta-mea imi zice sa ma cotesc din pat ca trebuie sa stranga patul ca nu stiu ce. Moaaaaa! Va dati seama ca imediat mi s-a aprins spiritu' revolutionar si am inceput protestul frate! M-am luat la impins cu monopolista capitalista, ne-am injurat, iar ne-am impins... Pisica s-a bagat si ea si a-nceput sa zgarie si sa muste si-n dreapta si-n stanga demonstrand (chiar daca nu mai era nevoie) ca astia de centru au orientarea politica cam razna-n tramvai.
Ce sa mai zic... un adevarat haos. Pana la urma am luat o pauza de cafea si capitalista de nevasta-mea mi-a zis scurt si la obiect: "Auzi bah, daca nu te dai jos din pat ca sa fac patul nu mai vezi haleala pe ziua de azi!". Fratilor, imi pare rau. Toate ca toate, revolutie, chestii, dar cand auzi asa ceva nu mai poti continua lupta de clasa si alte treburi d'astea. Asa ca-i las pe altii sa ocupai ce vor ei pentru ca pe mine m-a cam lovit foamea si... asta e! Poate ocupai ceva data viitoare fara sa stie nevasta-mea!

Ocupai New York (poza ciordita de la Repubblica)
Ocupai Roma, dar ocupai serios nu asa... (poza ciordita din La Stampa)
Ocupai si Londra (ciordita tot din Repubblica)
Iaute cum ocupai Madrid (cioarda din Repubblica si asta)

Si cica asta e ocupai Bucuresti (poza e ciordita din Romania Libera, dar nu stiu daca am ciordit-o pe toata... ca parca lipsesc cateva sute de mii de oameni)
P.S.: Am citit si eu in Kamikaze si se pare ca poza ciordita din Romania Libera e completa!

3 comentarii:

  1. BRAVO LOR ca sunt uniti, nu ca noi romanii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda!
    Buna aceasta parabola!
    Pana la urma, totul e bine cand se termina cu bine!
    Tre sa existe intelegere in toate, n est ce pas?
    :D
    EXCELENTA POSTAREA!
    Monsenieur,cum ramane insa cu spiritul revolutionar al tinerei generatii?
    OARE MAI EXISTA CUMVA?
    E doar o tema de reflectie!
    Duminica deosebita!

    RăspundețiȘtergere
  3. pai tanara generatie merge la lupta cu corporatiile dimineata si seara suna pe iPhone de la KFC sau de la Mall... eu chiar nu inteleg ce revolutie e asta...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!