.

28 oct. 2011

Capsunarul si marea

Nu e adevarat ce zic astia prin poezii
Nu e bah! Toate poeziile alea cu marea, cu cum se topesc spumele albe in albastru, cu imensul fashait al marii, cu panze albe tremurand etc sunt numai prostii. Am fost eu azi dimineata la Marea Neagra si va garantez ca nu e nimic adevarat. Pentru ca initial am pus si eu botu' la vrajeala poetilor cum ca marea te inspira, ca-ti mai face bine la stomac etc. Dar am discutat cu niste pescarusi care-o ardeau aiurea prin zona daca e adevarata vreo faza din asta si nu reiese. Va propun sa urmariti discutia dintre mine si ei ca sa va convingeti ca nu tot ce e apa se bea...
RC: Buna ziua pescarusilor.
P1: Iaso moshule!
P2: Care-i treaba? Te-au prostit astia c-a'inceput sezonul si ai venit sa faci plaja?
P1, P2, P3, P4, P5...: Oahahahahaha! Ce tare! 
RC: Nu, am venit sa vad daca e adevarat ce scriu poetii despre mare!
P1: Si ce scriu?
RC: Pai scriu ca marea te inspira, ca...
P2: Eh gainat! Te inspira marea? Cum? Ce fel te inspira moshule? Ia zi tu? Ce te-a inspirat pe tine?
RC: Pai doar ce-am ajuns... probabil ca trebuie sa o mai privesc putin!
P3: Tataie esti cu masina cumva?
RC: Da. De ce?
P3: Pai ca ma taie si cum mi-ai devenit simpatic sa nu...
RC: E aia de acolo... multumesc.
P1: Care bre? Aia de acolo? Pai am facut eu pe ea cand veneam incoace!
P1, P2, P3, P4, P5: Oahahahahaha! Ce tare! Oahahahaha!
P2: Da ia zi tu fratioare, esti din Constanta?
RC: Da!
P2: Pai si tu pui botu' la vrajeala poetilor bre?
RC: Pai... am vrut sa vad poate imi vine inspiratia pentru blog!
P1: Ai blog? Eh gainat! Si ne bagi poza pe blog la tine?
RC: Pai da...
P1: Baieti hai la pozat! Ia, toata lumea atenta la mine: pasaricaaaaaa!
P1, P2, P3, P4, P5...: Oahahahahaha! Cica pasarica! Oahahahaha
RC: Pai nu trebuie neaparat sa zambiti... Puteti sa stati si seriosi daca vreti.
P3: Moshule lasa-ne frate ca deja ai inceput sa ne plictisesti... Hai bah sa mergem ca poate prindem si noi o guvida pe ziua de azi. 
RC: Ok, imi cer scuze, nu am vrut sa va deranjez...
P1: Taticu' nu pe poeti ii inspira marea... Pe marii invatati ii inspira! Uite, de exemplu pe Arhimede l-a inspirat cand a facut legea aia a lui! Cunosti legea lui Arhimede?
RC: Pai stiu ca e cu un corp scufundat intr-un lichid este impins...
P1: Nu e bre impins nicaieri... Un corp scufundat intr-un lichid se uda bre!
P1, P2, P3, P4, P5...: Oahahahahaha! Cica se uda! Oahahahaha!
Si au plecat la pescuit. Nu inspre mare ci inspre oras. Probabil ca pe unii dintre ei ii veti intalni si dumneavostra in zilele urmatoare asa ca sa nu intrati in vorba cu ei ca sunt foarte neseriosi. Pana la urma am plecat si eu... Adevarul e ca marea nu te inspira cu nimic cand e frig afara. Marea te inspira cand e cald, cand e soare si frumos afara, cand sunt fete la plaja, bere rece etc. Cum dreacu sa te inspire niste nemernici de pescarusi care se mai si gainateaza pe masina ta? Bah, parca n-as fi din Constanta... 
P1, P2, P3, P4, P5... niste pasari atat de glumete incat se gainateaza pe masina ta de ras
Puteti voi sa visati cat vreti... Marea Neagra e naspa rau la ora asta...
Buturuga mica de care era sa ma impiedic cat sunt de mare...
Marea Neagra vazuta de la Constanta...
 P.S.: N-am mai pus copirait ca am uitat... Furati-le linistiti!

4 comentarii:

  1. Inspirat dialog cu distinsii pescarusi!
    :)
    Dupa o zi de munca, de concerte si repetitii m-ai binedispus, monsenieur!
    p.s
    Nu uita de evenimentul de marti,1 Nov orele 17, Sala Sergiu Celibidache a C.N.A Regina Maria din Constanta!
    Poti veni cu cate peroane vrei, deoarece evenimentul, Festivalul International Vox Novus USA in Romania este la prima editie!
    Multumesc frumos
    Zadkielix alias D.M

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru asta,cand oi ajunge prin Constanta,iti dau o bere.Numa' unca, c-ai zis ca marea-i naspa,cand e frig.
    Domnule fruct,mult imi place marea iarna,mult,mult,dar n-am mai vazut-o de ani de zile.
    Iarna nu prea ma atrage,din cauza turistilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Fetita Junglei13: Inteleg ca vara nu te atrage din cauza turistilor. Oricum iarna e nasoala la Constanta! E vant, zapada nu tine mult timp, e umezeala... E naspa...

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!