.

7 oct. 2011

Capsunarul si fotografia

Poate iau si ieu premiu' pulitzar!
Priviti aceasta poza! Am sansa unica sa castig 10.000 de para' si o medalie de aur, adica cat scrie pe Wikipedia ca dau astia pentru cel mai bun pozar, scriitor, comentator profesionist pe Facebook, etc din lume! E sansa mea! E trenul meu pe care trebuie sa-l prind neaparat! Stiu ca invidiosii vor spune ca e un tren personal din ala de rahat, plin de chistoace de tigari si de coji de salam...
Indiferentii vor spune ca e un tren revopsit, un tren caruia CFR i-a dat o mana de vopsea doar ca sa justifice cele 3 miliarde de euro solicitate pentru reparatii. Prietenii mei vor spune ca e un accelerat sau poate chiar un rapid, unul din alea care ajunge la Bucuresti la mai multe ore dupa ce a plecat de la Constanta. Dar nimic din toate astea nu ma vor abatea de la telul meu in viata, femeia cu... nu, nu era asta! De la castigarea premiului Pulitzar voiam sa spun! Pentru mine acest tren este ca un Shinkansen din ala japonez! Poate chiar mai ceva ca ala! Iar poza asta e sansa mea cea mai cea! Priviti aceasta parcare... Lasati Matizu', rozu' ala de pe perete sau ce-a scris papagalu' ala de graffitar si bucurati-va de mirosul emanat de o simpla imagine! O simpla imagine care inspira miros! Adica nu e nevoie nici sa trageti aer in piept ca sa simtiti mirosul! O poza care miroase fratilor si surorilor! Deci premiul e asigurat! Am castigat! Nu exista juriu in Univers care sa nu-mi acorde premiu' pentru aceasta poza! O s-o numesc Imaginea Mirosului si o dedic tuturor celor care... tuturor celor care! Va multumesc!P.S.: Pentru premiu trebuie sa va dau datele bancare sau imi trimiteti cash? Medalia nu ma intereseaza neaparat, dar daca platiti voi curieru'...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!