.

31 oct. 2011

Capsunarul si cauciucurile de iarna

Constanta are doua Metro care fac doar trei
Am primit un telefon de la o ruda de-a mea. Stiti ca mie imi place sa vorbesc la telefon...
Ruda: Alo, ce faci rudo?
RC: Bine rudo, bine... P'aicea!
R: Auzi bah rudo, tu stii de legea aia cu cauciucuri de iarna?
RC: Da... Iti trebuie din alea M+S cand e zapada sau polei...
R: Asa, asa. Si de unde imi iau si eu niste cauciucuri din astea mai bune? Dar si mai ieftine!
RC: Pai faza asta cu bun si ieftin nu prea stiu eu... Dar am vazut o reclama interesanta la Metro! Cica "Cumpara de la METRO doua (sau multiplu de doua) cauciucuri de iarna pana pe 14 noiembrie si iti oferim montaj si echilibrare gratuite! Cumpara patru anvelope de iarna si primesti 5 litri de lichid de parbriz de iarna -20 de grade Celsius". Pare interesant!

R: Ah mersi mult! Ce sa-ti zic, noroc ca te-ai intors in tara ca ai mai adus si tu o idee buna ceva!
RC: Da?
R: Hai ca te sun eu dupa ce ma duc la Metro! Hai pa!
Dupa 2 zile primesc iar un telefon de la ruda cu cauciucurile. Am zis sa raspund ca tot imi place mie sa...
RC: Alo da!
R: Auzi bah, sa-ti iau Metro-n... ca numai tu m-ai trimis la ei!
RC: Pai ce s-a intamplat? Erau buni dar scumpi?
R: Ce buni bah? Vai de mama lor aia bah! Metro lu' peste...
RC: Dar ce s-a intamplat? Te-au fraierit? Ti-au dat vreo teapa?
R: Bah am fost la Metro-urile tale, ca sunt doua, si le-am cerut gume de 205/55/16 de iarna! Si ce crezi?
RC: Aaaaa... Erau scumpe?
R: Aveau doar doua bah! Ditamai Metro avea doar doua cauciucuri!
RC: Aaaaa... Pai ai zis ca mai e un Metro! Metro 2 parca! 
R: Da! Asa am gandit si eu si m-am dus la aia! Si le-am cerut si la aia 205/55/16!
RC: Pai si?
R: Aia aveau doar unu' bah! Unu' singur!
RC: Aaaaa... Cum asa? Doar unu?
R: Doar unu'. Adica doua Metro pentru 3 cauciucuri... Mai bine ma duceam eu in alta parte, dar m-am luat dupa tine, ca tu ai fost p'afara si am zis ca te pricepi! Dar vad ca... Mai bine nu veneai ca se descurcau romanii si fara tine! Hai pa si sa nu ma mai suni!
P.S.: Imi cer scuze in numele celor de la Metro rudei mele, dar sincer nici eu nu inteleg la ce trebuie 2 Metro pentru 3 cauciucuri. Acuma sincer, privind reclama, ma gandesc si eu asa: ori sunt prea multi isteti in Constanta si s-au terminat cauciucurile, ori astia de la Metro s-au gandit ca nu prea are rost sa aduca multe cauciucuri pentru ca oricum... In cazul asta, ca sa fie lumea isteata, mai bine merge in alta parte!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!