.

10 oct. 2011

Capsunarul si al treilea razboi mondial

Eu o sa fiu dictator
Ce pulii mei? Am terminat armata caporal asa ca ma potrivesc! Deci am zis primul, cui, cui, casa! Am zis, am zis! Nu de alta, dar vad ca au inceput astia prin media sa bage titluri cu razboiu' mondial cu d'astea. Asa ca rog sa se consemneze ca postul de dictator a fost deja solicitat de catre mine. Multumesc.
Acuma ce sa va zic... Succes! In caz ca incepe razboiu' mondial eu o sa fiu dictator asa ca o sa beau sampanie si o sa ma plimb cu masina cu mana ridicata in timp ce voi o sa mergeti la lupta in pulii mei, cine stie prin ce coclauri. Si pentru mine o sa fie greu si asta pentru ca nu e usor sa saluti cu mana ridicata tot felul de multimi de oameni si sa faci poze pentru propaganda cu tot felul de copii (unii dintre ei care poate au facut pipi sau caca pe ei ca sunt mici). Dar voi incerca sa rezist pana la capat. Adica pana o sa trebuiasca sa ma omor cu mana mea sau sa fiu omorat de partizani sau cum dreacu' o sa se numeasca aia care o sa puna mana pe mine la vremea aia. Dar stati linistiti ca voi n-o sa apucati sa vedeti treburile astea pentru ca o sa fiti deja oale si ulcele... Pulii mei, al treilea razboi doar nu va imaginati ca o sa fie cu prastia? Nuuu! Al patrulea o sa fie cu prastia nu al treilea! Asta o sa fie cu rachete, antirachete, antirachete antiracheta etc. Poate chiar si cu din alea nucleare pe alocuri, cine mai stie? Asa ca va recomand sa scoateti butoaiele cu muraturi de la subsolurile blocurilor ca nu se stie! Da-le dreacu' de muraturi ca si-asa daca vine razboiu mondial n-o sa se mai gaseasca nimic de mancare... La coaja de paine goala nu merge gogonea sau pepene murat!
Acuma va las pentru ca trebuie sa-mi pregatesc discursul de dictator! Ca sa va trimit la lupta trebuie sa ma exprim cat mai convingator. Si nu de alta, dar trebuie sa fac niste excercitii pentru ca de cele mai multe pe lume o bufneste rasu' la discursurile mele si o sa se duca dreacu' la bar la baut in loc sa mearga sa se lupte... Ne vedem pe front! Adica voi va vedeti ca eu sunt dictator, am uitat...
manifestul facut de ZenMaster Sergiu de la 828.ro pentru razboiu' mondial!

Un comentariu:

  1. :))
    Me gusta!
    Adopt acest punct de vedere!
    Cand poti sa ma angajezi si pe mine in acest demers?
    :D
    :)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!