.

31 aug. 2011

Conferinta de presa

Buna ziua
In urma a tot felul de evenimente care au avut loc care pe unde-au apucat am simtit o nevoie sa fac o conferinta de presa ca sa nu mai zica lumea ca fug de raspundere in pulii mei... Deci, lasati intrebarile sa vina la mine...
Ixulescu de la Antena: Ce parere aveti de cartonasul rosu primit de Basescu?
Eu: O incalcare flagranta sau chiar fragranta as putea spune! Asa cum am comentat si pe Facebook la unu' care a postat stirea p'acolo mai intai trebuia sa vina aia de la PNL de doua ori cu galbenu' si dupa aia sa vina pesedistii cu rosu! Dar in Romania regulile nu sunt repsectate de nici-o culoare...
Ixuleasca de la Realitatea: Considerati declaratiile lui Basescu de la Rosia Montana corecte?
Eu: Nu! Clar nu! Poate pe aia de p'acolo ii prosteste, dar pe noi astia care ne-am nascut in pulii mei la malu' marii nu ne-mbarliga! Pai cum sa spui tu ca ai vazut tari straine daca ai fost marinar! Hai bah ne lasi? Pai ce crezi ca noi nu stim? Ai vazut porturi si zone industriale in pulii mei! Si baruri d'alea de marinari pline cu bagaboante! Sa nu-mi spuna el mie ca in loc sa cumpere video si blugi de la mercato se ducea la Firenze sa plateasca ca sa viziteze Uffizi!
Ixulescu de la OTV: Ce parere aveti despre faptul ca Elodia a fost considerata moarta in mod oficial?
Eu: Mi se rupe de voi si de Elodia si de toata televiziunea aia a voastra! Am vorbit cu satelitul si mi-a zis ca vomita in fiecare zi din cauza voastra! A zis ca si-a depus actele de emigrare... A zis ca mai bine se duce sa se-nvarta in jurul lu' Pluto decat sa mai auda de voi...
Ixuleasca de la Ziarul Financiar: Credeti ca actiunile in curs de desfasurare in Marea Rosie vor influenta preturile in Bursa?
Eu: Clar! Faptul ca Iranul a trimis un submarin si o nava de razboi ca sa le faca in ciuda la israelieni si la americani va duce la cresterea pretului la mai multe preturi... In pricipal vor creste preturile la preturile deja crescute si va urca cu un procent semnificativ scaderea procentelor din tranzactiile in crestere pana acum. De asemenea pretul la aur il va depasi iar pe ala la platina si asta fara nici-un rost!
Ixulescu de la Adevarul: Jurati sa spuneti adevarul si numai adevarul?
Eu: Pot sa-njur daca vreti! Asta pot s-o fac! Sa-njur ca spun adevarul si numai adevarul...
Ixuleasca de la Euronews: Ce parerea ai despre war cu Ghedafi tiranul?
Eu: Aiureala. Cel mai mult imi place ca de fiecare data prezentati fiecare urmator oras ca baza trupelor lu' ala, dar cand ajung papagalii acolo nu gasesc nici un tiran. Si fazele cu omoratu' copiilor ma lasa rece. Banuiesc ca are vreo 675 de copii ca doar religia ii permite! Bine ca oricum, chiar daca nu-i permitea tot putea sa aiba...
Ixulescu de la B1: De ce te-ai suparat de Banciu?
Eu: Pentru ca a inceput si asta cu "Romania tara de cacat" si d'astea... Eu nu-l inghit si nu ma uit la ninjitsu' ala de Badea tocmai pentru ca e un bou cu tzatze care are gura plina de cacat de dimineata pana seara. Nu inteleg de ce Banciu vrea sa-i urmeze exemplul dobitocului... probabil pentru rating, dar nu cred ca pe telespectatorii lu' Banciu ii intereseaza chestia asta... Daca despre asta e vorba uite, promit ca ma implic in promovarea emisiunii Lumea lui Banciu incepand cu acum, dar sa nu mai aud d'astea cu romani si Romania de cacat ca le-am auzit destul 8 ani cat am fost plecat...
P.S.: La restul intrebarilor n-am mai raspuns pentru ca mi s-a facut o foame...
Pentru alte intrebari trimite-ti un SMS la numerele de telefon de pe ecran...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!