.

5 aug. 2011

Capsunarul si oferta

Mai tare ca la supermarket
Am gasit un magazin care vinde marfa in oferta. Acuma magazinul l-am gasit, dar n-am inteles oferta. Pulii mei, eu sunt om umblat prin superermarket-uri si cunosc tremenii astia gen "Cumpara doua si platesti 3!" sau "Daca cumperi 6 LCD-uri si 3 cauciucuri primesti o sticla de suc care expira imediat ce ai iesit din magazin!". Cunosc... Stiu... Sunt informat! Dar oferta la astia frate n-am priceput-o. Va bag o poza aici ca sa analizam impreuna ca vorba aia, unde-s multi e-ngramadeala...
Deci? Voi ce ziceti? Ce dreacu vrea sa zica astia frate? Eu, sincer, am vrut sa ma dau imediat jos din masina si sa ma bag in fata, dar am realizat ca lipseste omoru' ala cu care ne-au obisnuit supermarket-urile atunci cand baga ulei in oferta cu 0,05 lei mai putin!
Am zis frate, aici e ceva in neregula! Ori sunt produse expirate, ori e altceva la mijloc... Dupa aia m-am apucat sa citesc oferta si mi-am dat seama! In realitate nu mi-am dat seama de nimic si asta pentru ca nu se-ntelegea frate! Cum adica "Oferta 2+1 (0.2)"? Sau "5 Special = 50 lei"? Ce inseamna nene astea? Ntz, nu e-n regula! E ceva ciudat... Aaaaaaaah! M-am prins! E vorba de matematica doamnelor si domnilor si copiilor! Deci 2 de-un fel luate cu 1 de alt fel de 0.2 ori pe zi inseamna ca te simti de 5 ori mai special decat altii pentru doar 50 de lei! Asta e! Ahaaaa! Am inteles! Am inteles si de ce nu era coada! Pai cred ca pensionarii stateau ascunsi la fel ca mine incercand sa-si dea si ei seama ce si cum cu oferta asta! Dar nu cred ca si-au dat inaintea mea pentru ca aia au terminat scoala mai demult ca mine! Eu, de bine de rau, tot imi mai aduc aminte de ceva asa cum doar ce v-am dovedit... Cred ca maine ma duc... ma duc de dimineata sa prind rand! Nu se stie cu moshii astia ca acuma stau si ei pe net! O sa citeasca dreacu' blogu' si e de-ajuns sa afle unu' ca dupa aia...
P.S.: Nu stiu frate ce produse sunt, dar la pretul asta mai ai si pretentii?

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!