.

30 aug. 2011

Capsunarul si nunta

Gata nunta? Cand incepe divortul?
Sunt viteaz! Nu stiti de ce? Pai conform vorbei (care este populara) dupa razboi multi viteji se-arata! Uite ca m-arat si eu dupa ce am stat la panda pe net si pe la TV (la Banciu mai exact) ca sa vad razboiul. In Romania toata tara s-a oprit ca sa se uite la nunta frate! Pana si Basescu, fin politician, si-a dat seama ca vizita lui la Rosia Montana trebuie sa aiba loc dupa nunta pentru ca altfel nu-l baga dreacu' nimeni in seama. S-a dus dupa si a facut bine! In felul asta au fost macar 10 manifestanti pentru si 1 impotriva care sa se agite p'acolo si sa aiba si mass media ce sa observe. Daca se ducea inainte de nunta nici macar angajatii RMGC nu mai veneau ca erau toti ocupati sa vada pregatirile!
Pana la urma o sa avem aur de la Rosia Montana cu tot cu nunta si asta pentru ca nu se stie nici pana azi daca exista cu adevarat cineva care se impotriveste proiectului. Ca si mine, toata lumea protesteaza pe net, pe la TV, pe la radio, dar cand a venit Basescu la Rosia s-a dus numai unu' p'acolo sa protesteze care l-a mai si salutat pe presedinte din cauza ca-i place de el. Cum si eu sunt de acord cu politica lui Base' atunci faceti frate cu cianuri, cu rosii, pune-ti si niste ardei iute si cu asta basta. La urma urmei daca nu se agita aia p'acolo de ce trebuie sa ma agit eu. Daca stau bine si ma gandesc, ca constantean, ar trebui sa ma bucur! Pai daca la anu' ajunge cianura in mare o s-avem Marea Rosie aici la noi! Si la cat de idioti sunt occidentalii aia o sa puna botu' si vin toti la Mamaia! Cand ajung le bagam niste tigani la inaintare si o sa creada ca au aterizat exact acolo unde visau: tuciurii este, mare rosie este, kebap este... rechinii lipsesc, dar le explicam ca le-am luat gatu' la toti pentru siguranta lor! Si astia tin la siguranta!
Am treminat si cu Rosia Montana... un stress mai putin... Despre ce vorbeam? Despre nunta? Da-o dreacu' de nunta... nu v-ajunge cat v-a'nebunit presa, va mai nebunesc si eu?!
P.S.: Faza cu Jiji care lingea cutitul cu care taia tortul si dupa aia il mai baga odata in tort a fost minunata! Pofta buna in continuare...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!