.

9 aug. 2011

Capsunarul si banii

Ce sa fac cu ei?
Bah am un porc plin cu bani si nu stiu ce sa fac cu el. Porc din ala pusculita, plin cu eurocenti. Sa-mi bag picioarele, nu stiu unde sa ma duc. Am vrut sa cumpar niste actiuni, pac, a cazut iar Bursa. M-am dus la Banca... era o baba la rand acolo si-mi zice: "Pleaca d'aicisa tinere! Nu vezi ca noi stam la rand sa scoatem banii de la Banca si sa-i punem la ciorap?". Am vazut eu, dar eu porcul la ciorap nu prea am cum sa-l pun... Pulii mei. M-am dus pana in Elvetia, sa-i schimb in franci din aia. In Ungaria m-am intalnit cu Soros si nu m-am mai dus. Mi-a zis Soros ca am intarziat, ca el si-a scos deja banu' si ca se duce dreacu si francu cat de curand. Si in Elvetia cica nici cu porcu' n-am ce face ca aia sunt cu vaca. Asta e. In America n-are rost, in Italia sunt varza aia... cica Berlusconi le baga numai din alea ca e vina la criza, ca el n-are nici-o treaba!:))))) Bravo lui de smecher. Sa ma duc in Anglia? M-as duce sa schimb in lire, dar imi dau negrii aia foc p'acolo.
Bah, pana si nemtii si rusii sunt in criza. Cica le-a scazut exportu'. La chinezi nu ma duc ca or fi ei smecheri, dar momentan yenu' ala e valabil doar la ei la piata si nu ma omor dupa orez. Japonezii sunt terminati, arabii au fost intotdeauna, iar Africa se vinde pe bucati fara sa se stie exact pe ce. O sa raman cu porcu' cu bani si n-o sa am ce face cu el. Mai bine s-ar duce creacu' banii astia si gata. Sa se dea bonuri de masa la toata lumea. Bonuri din alea de 9 lei. Sa le dea la tot globu'. Si sa vedem pe ce rahat o sa mai speculeze astia? S-ar termina si cu criza si cu toate. Ce-o sa mai faca? Doar n-o sa poata spune "Valoarea bonului de masa de 9 lei a scazut la 7 lei!" Mai boule, ce zici acolo? Nu vezi ca scrie pe el? Uite, 9 lei!
P.S.: Sa nu veniti sa-mi dati in cap sa-mi luati porcu' din portbagaj. Ca nu e nici din aur si nici n-are 22  de kile, pardon 24... pardon 27!

Un comentariu:

  1. ai un porcoi de bani si te plangi ca nu-l poti schimba in valuta forte? :) incearca sa cumperi cupru!

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!