.

11 iul. 2011

Capsunarul si serviciile

M-am gandit sa ma extind
Dom'le am auzit ca in Romania e criza de servicii. Cica nu sunt meseriasi, nu se face aia, nu se face aialalta etc. Noroc ca m-am intors in pulii mei in Romania sa va salvez! Dupa ce au aparut pe piata tot felul de firme iata ca am aparut eu! Mai exact firma mea! Nu va spun numele ca are mai putina importanta si nu vreau sa-mi fac reclama (sufar de modestie din nastere). Dar va pot spune cate ceva despre oferta de servicii, urmand ca doritorii sa ma gaseasca ei cand vor avea nevoie:
- Recuperari castiguri - daca sunteti satui de firmele alea care recupereaza datorii, masini in leasing si alte d'astea iata ca exista o societate care recupereaza castiguri! La Loto, la Bingo sau Fonduri UE nu conteaza! Un singur apel este necesar pentru ca un expert in recuperari de castiguri sa vina la dumneavoastra si sa ridice lovelele! Astfel nu mai aveti nevoie sa duceti grija castigului, ca ce fac acum cu el sau alte chestii d'astea! Nu se percepe comision si poate, in cel mai rau caz, veti ramane chiar cu bani de taxi pan'acasa!
- Bronzare la mare - daca nu puteti merge la mare anul asta pentru ca nu aveti bani sau vreti sa faceti economie ca e criza va salvez eu si cu firma mea! Pentru un mic comision (infim chiar) voi merge eu, personal, la mare in locul dumneavaostra! Ma voi bronza pana cand ma satur si dupa aia va pun poze cu mine bronzat pe Facebook, pe Twitter, pe Hi5 sau pe unde mai vreti voi! Pentru poze cu baie in mare, eu langa fete cu tatele goale sau cu halba de bere in mana comisionul se va mari putin... da' nu mult!
- Defectarea masinii - in cazul in care aveti o masina prea buna, care nu s-a stricat niciodata, va putem oferi serviciul de defectare a masinii dumneavaostra! In acest fel veti obtine si dumneavoastra subiecte de discutie cu prietenii care nu stiu sa vorbeasca altceva decat ce cacat li s-a mai stricat si crapat la masina aia de cacat pe care o au si de care vorbesc in continu... Daca se doreste, masina se poate duce la un mecanic idiot care va garanteaza ca se va strica nonstop dupa aia si in felul asta veti putea obtine si compatimire gratis din partea amicilor si amicelor... 
- Schimbarea canalului la TV - in cazul in care nu reusiti sa va dezlipiti de Antena 3, Realitatea, OTV sau Taraf, contra unei mici sume ce reprezinta comisionul si a unei mari sume ce reprezinta motorina ca sa vin pana la voi (si rovineta si taxa de pod sau ce dreacu mai baga aia pana atunci) vin eu la voi si va apas pe telecomanda! In cazul in care stiti sa cititi va putem trimite o schema in care va aratam cum se schimba canalul in functie de tipul televizorului la care cascati gura...
- Casa de schimb lei - daca nu aveti euro sau dolari sau alte valute din astea internationale care se schimba la casa de schimb valutar nu-i nimic! Acum puteti schimba leii dumneavostra cu leii oferiti de catre firma mea! Pentru amatori detinem bancnote cu serii usor de retinut, iar pentru profesionisti putem oferi bancnote cu serii complicate rau de tot...
- Bataie - in cazul in care nu ati fost batuti de mult societatea mea cunoaste persoanele potrivite care va vor bate chiar si daca va uitati putin ciudat la ele. Nu este necesara plata pentru acest serviciu, operatorii urmand sa-si ia singuri ceea ce cred ei ca li se cuvine de la dumneavostra... dupa ce va bat bine evident!
- Alte servicii de genu' asta - puteti obtine apeland la firma mea! In cazul in care aveti idei de astfel de afaceri si nu aveti firma va pot inregistra eu societatea la Registrul Comertului urmand ca la puscarie sau la casa de nebuni sa mergeti voi... evident!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!