.

15 iul. 2011

Capsunarul si Cazinoul

Ce să fac eu, băh, cu el?
Am primit un telefon de la Primarie:
- Alo?
- Buna ziua! Suntem de la Primaria Constanta si v-am sunat in legatura cu Cazinoul din Constanta. Cunoasteti Cazinoul?
- Pai... da! Normal! Ala din Mamaia, nu?
- Nu, nu ala din Mamaia, ala de langa Vraja Marii!
- Ahaaaa! Daaa, de langa Vraja! Stiu, stiu...
- Deci Vraja o cunoasteti!
- Daaaa, cum sa nu! Acolo am fost cu baietii la baut cand...
- Am inteles! Nu pentru asta v-am sunat! V-am sunat pentru Cazino! In urma votului de pe site-ul Primariei s-a decis ca dumneavoastra sa preluati Cazinoul si sa-l stapaniti sanatos!
- Eu? Pai de ce eu? Dar eu nu stiu nimic de cazinouri... Mai joc la aparate cateodata, dar nici macar nu castig... Imi pare rau, dar nu pot accepta! Nu stiu ce sa fac cu el, nu-l pot gestiona, nu ma pricep...
- Nu-l vreti?
- Nu! Clar nu!
- Cunoasteti pe cineva care ar fi interesat, sa ne dati numarul? O ruda, un prieten ceva... Sotia dumneavoastra?
- Nevasta-mea? Nu, nu... in nici un caz! Nevasta-mea o sa-mi zica "Vezi ca mi-au dat astia Cazinoul din Constanta! Sa te ocupi tu ca si-asa nu faci nimic toata ziua... nici-o farfurie nu speli!"... Nu se pune problema.
- Un dusman ceva, cineva pe care nu-l inghititi?
- Pai am, dar nu le stiu numerele de telefon!
- Un email atunci!
- Hehehe! Pai atunci scrieti: radu@radumazare.ro! Sa-l ia el si sa se spele pe cap! 
- Sigur?
- Da... adica nu stiu... cred ca da!
- Pai daca aveti alta idee...
- Pai nu stiu... sa vina cineva cu bani, sa-l repare, sa-l faca Primaria... nu stiu doamna! Ce aveti cu mine? Nu stiu! Eu trebuia sa plec sa-mi cumpar o gogoasa cu ciocolata cand m-ati sunat... Acum mi-a trecut cheful... Uite, mi-au dat lacrimile... Ce-aveti doamna cu mine? Ce v-am facut? Ce Cazino? Ce vreti sa fac eu cu Cazinoul? Nu stiu ce sa fac cu el, nu ma intereseaza, habar nu am... Dupa atatia ani de liniste ma sunati si-mi puneti intrebarile astea... Nu aveti pic de inima...
P.S.: Aceasta convorbire nu a avut loc, nu are si sper sa nu aiba loc niciodata... Oricum e un subiect capcana in care nu vrea nimeni sa cada! Asa ca e mai bine sa nu raspundeti daca va suna careva...
A fost odata ca niciodata...
Poza e de pe timpuri... cand eram eu mai tanar...

4 comentarii:

  1. GENIAL!
    M-AI BINEDISPUS, mai ceva ca intotdeauna!
    :)
    Excelent talent de a improviza!
    O zi racoroasa va doresc, domnule!
    ;)
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. trimite articolul la un ziar local, poate le faci ziua buna la toti cei necajiti! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. local? la alea universale trimit eu, nu la locale...:)))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!