.

23 iun. 2011

Capsunarul si turistii

Dragi turisti
Va scriu de la Constanta pentru ca stiu ca nu va scrie nimeni in ultimul timp. Noi p'aicea suntem bine, sanatosi, mai ales ca momentan am scapat si de deseurile italianului si de camioanele din Port care nu prea mai circula de cand i-au saltat mascatii pe aia cu containerele. Rosiile s-au mai ieftinit si cartofii noi si ardeii grasi. S-au scumpit castravetii dar cred ca asta e mai mult razbunarea pentru faza cu E-coli. Razbunarea catravetilor! Nu pot sa ma bag pentru ca stiu cum e...
Va scriu caligrafic pe calculator pentru ca de mana n-am mai scris demult altceva in afara de chitante. Va scriu pentru ca vream sa va invit pe la noi pe Litoral. Chiar va rog sa va opriti la noi pentru ca nu mai are rost sa va duceti la bulgari. La bulgari doar ce au iesit aia in strada sa protesteze ca le-a marit taxele. Asta e. Daca vreti puteti merge, dar daca platiti mult din cauza maririlor de taxe sa nu va aud plangand pe Facebook sau pe alte soshal netuorcuri. Mai bine veniti la Constanta ca aveti si Litoral si telecabina si autobuz din ala descoperit ca la englezi si aveti si inca vreo nu se mai stie cate statiuni de la Navodari pana la Vama Veche si'napoi. Si, la urma urmei, daca cumva o sa trebuiasca sa platiti ceva mai mult din cauza caderii leului in fata euro-lui si a altor cateva sute de monede internationale nu e problema! Sunteti in Romania si se gaseste la orice ora cineva sa va duca pana acasa daca ramaneti fara bani! La bulgari cine dreacu stie cum se face "ia-ma nene" ca aia scriu altfel... au litere din alea naspa... In caz ca nu v-ati convins sa veniti pe Litoralu' romanesc nici in urma scrisorii mele si nici in urma publicitatii lu' madam Udrea atunci am pastrat pentru final arma secreta. Eu am fost afara si stiu! Daca vrei sa fii un turist smecher atunci nu se poate sa mergi undeva si sa nu vizitezi niste ruine! Adica cum e sa te duci in Grecia si sa nu vezi stalpii aia care se vad prin vederi? Eu stiu ce vorbesc pentru ca eu am fost in Grecia si n-am fost sa vizitez ruine si cand le-am zis la vecini ca am stat toata ziua la soare cu berea-n mana nici n-au mai vorbit cu mine. "Cum bah ai fost in Grecia si n-ai vazut ruinele alea?" m-au intrebat! "Pai nu pentru ca am fost in Corfu si p'acolo..." am zis eu. " Hai bah du-te d'aicea ca tu cre'ca nici n-ai fost in Grecia!" m-a intrerupt alt vecin. Eh, daca nu vreti sa patiti la fel ca mine atunci veniti fratilor la Constanta si impuscati 3 iepuri dintr-un foc: mare, bronzare si ruine frate chiar in mijlocul orasului! Nu trebuie sa bati sute de kilometri ca sa vezi vechiturile asa cum ar fi trebuit sa fac eu in Grecia! La Constanta poti lua un taxi, iar daca faceti plaja la Modern puteti chiar merge pe jos pana la ele!
Cu drag
Tot eu
Poza cu copirait in care puteti admira intrarea la nonstop! Da' sa intrati repede
sa nu va cada ceva'n cap ca e pericol de prabusire!

Poza tot cu copirait in care nu puteti admira nimic da puteti sa va uitati oricum!

Poza cu dublu copirait in care puteti admira lucrarile de reconstituire ale unei cladiri
antice si de demult! Evident lucrarile de reconstituire sunt si ele antice asa
cum va puteti da seama dupa schelele de lemn pe care muncitorii (antici si ei)
le-au montat... numai ei stiu cum! 

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!