.

14 iun. 2011

Capsunarul si televiziunea

Recunosc, m-am uitat
Fratilor am pacatuit. N-am net acasa ca mai dureaza pana-l pune! Asa ca m-am uitat la TV. Groaznic. Deci e ceva mai naspa decat filmele de groaza (la care pe mine ma bufneste rasul de obicei). Am luat-o incet, mai intai cu programele muzicale! N-are rost sa schimbi canalu' ca oricum dau toti aceleasi chestii. Dupa aia am dat pe Discovery si pe National Geographic. Am vazut niste crocodili, niste TopGear mai vechi (nu ca alea noi pe care le vad eu pe net) si un documentar despre cum le da la unii sute de milioane de euro ca sa studieze Gaura Neagra din Cosmos. Ce dracu' poa' sa studieze aia nu stiu ca nu e nimic in ea... in sfarsit.
Am trecut incet, incet la lucruri mai complicate: Money Channel! Aici am vazut niste grafice colorate, niste Pib-uri si ceva de prin Grecia (unde mie-mi place sa merg in concediu!). Am trecut pe la ProTV unde iubeau astia Romania mai ceva ca Vadim si  dupa aia m-am distrat putin cu Apropo. Am zis ca dupa distractie trebuie sa vina si naspa asa cum ne recomanda Murphy in legile lui care se adeveresc numai la mine. Asa ca am tras aer in piept si... Antena 3: Basescu e de cacat! Realitatea TV: Basescu e mai de cacat ca la Antena 3! OTV: Basescu si cu Antena 3 si cu Realitatea sunt de tot cacatu'! Antena 2: Oana zice ca masa-i curva, mama lu' Oana zice ca fii-sa-i curva! Antena 1: Publicitate la cum ajuta Felix pe toata lumea cu Fundatia lui cu tot. B1: Ponta vorbeste despre cum a fost el in Piata Universitatii si Turcescu il ia la misto! Cristoiu ii ia la misto pe amandoi! 
N-am mai rezistat. Am vrut sa-l sting! Dar cum pe masa aveam o punga nou nouta de seminte bulgaresti si in frigider aveam bere rece mi-a venit o idee! O ultima idee salvatoare! Pe programul 990877889  la mine la TV se afla un canal de care uitasem. Un canal de care mi-am amintit doar dupa ce am vazut semintele si berea din frigider: Taraf! Am apasat butonul si... 
Programul acestei televiziuni il puteti urmari pe aproape toate canalele nationale!
P.S.: O rog frumos pe nevasta-mea sa se-ntoarca acasa si ii promit ca nu mai dau pe programul ala in viata mea! Iubirea mea am vrut sa fac o gluma! Stii ca eu te iubesc! Uite, ca dovada iti dedic o melodie printr-un simplu SMS... iar am glumit... te rog nu ma parasi!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!