.

8 iun. 2011

Capsunarul si semnatura electronica

Made in Romania
Certificatele digitale se obţin de la furnizori de servicii de certificare acreditaţi în condiţiile Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică: CERT SIGN, DIGI SIGN şi TRANS SPEED. Sunt singurele societati care au primit aprobare sa vanda semnaturi d'astea electronice care de luna viitoare sunt obligatorii. Nu mai pierdem timpul sa vorbim despre preturi si despre scandalurile in urma aprobarii doar a acestor 3 firme asa ca trecem mai departe. Nu stiu Cert si Digi cum sunt dar TransSped e o mare teapa. De doua zile fratele vostru se chinuie sa instaleze o astfel de cheie pentru un vecin si nu exista sanse. Am urmat pasii care trebuiau urmati si am ajuns la instalarea driver-ului pentru rahatul ala de dispozitiv. Marea semnatura electronica despre care se vorbeste este un rahat de cheie USb chinezeasca care costa 1 dolar si pe care romanii o vand la 47 in oferta. Am intrat pe site-ul lu' aia si am incercat sa descarc driveru'.
Mi-a aparut acolo o fereastra pe care scria 11,30 ore pana la final! Pentru 40 de mega de driver mi s-a parut cam mult asa ca am inceput sa verific conexiunea internet! Ok! Conflicte cu Firewall cu IE sau cu alte chestii... Ok! Atunci am sunat la Bucuresti (totul in Romania e la Bucuresti) si am explicat situatia. Mi-a zis ca ma da la alt departament ca ei nu aveau nici o treaba! Ok! M-a dat la alt departament si am explicat din nou! Mi-a zis ca imi da un numar de la tehnic ca nici ei nu au nici-o treaba! Am sunat la tehnic si dupa vreo 20 de incercari am prins linie! Buna ziua! Buna ziua! Am o problema cu un driver pentru o cheie Athena... Va dau la departamentul tehnic (asta a fost corecta si nu m-a lasat sa vorbesc iar aiurea) Alo da! Tehnicu'? Da! Am o problema cu un driver ... nu reusesc sa descarc de la voi de pe site! Aha! O sa raportez la colegi ca nu sunt eu cea care ma ocup, dar va sun imediat si va spun ce si cum! Ok!
A sunat si mi-a zis ca intradevar au o problema si ca e in curs de rezolvare! Sa incerc mai tarziu daca nu o sa-mi trimita driver-ul prin email! Maine!
Maine
Aloo! Buna ziua! Buna ziua, tot eu de la Constanta! Spuneti! Pai nu va spun, vreau la tehnic! Imediat... Aloo! Buna ziua, am o problema cu driveru si mi-ati spus ca daca nu merge imi trimitet-ti prin email! Nu merge? Nu! Ok, va trimitem prin email! Multumesc!... Dupa doua ore: Aloo! Da Buna ziua! Vreau la tehnic (deja sunt de-al casei)! O secunda! Alo da (alta voce)! Am vorbit cu colega pentru un driver prin email pentru ca de la voi nu merge! Da, stim ca sunt probleme... numele? Pai l-am lasat, dar va mai las odata si numele si adresele de email. Ok! In cel mai scurt timp posibil va trimitem! Sa stiti ca sunt platit la interventie si lumea pe aici s-a cam suparat (am mintit si eu in speranta ca il pun in miscare)! Da, fara probleme, va trimitem imediat!
M-a mintit si el asa cum l-am mintit si eu. Asa cum eu nu am luat bani pe interventie nici ala nu mi-a trimis nici-un driver... I-am zis la vecin sa stea cu ochii pe email poate ajunge ceva. Poate maine!
P.S.: Am sunat la cineva care a luat de alta firma si a zis ca aia au avut macar bunul simt sa trimita un CD cu driveru'. Acuma daca luati de la aia si va dau teapa pe alte chestii sa nu veniti la mine ca e vina mea, ca eu am zis... la urma urmei eu nici nu iau bani pe interventie... Nu mai mint ca cine stie ce se mai intampla!

Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!