.

27 mai 2011

Cu Capsunaru' despre taxa de bariera din Mamaia

De acord, nu de acord, de acord, nu de...
Buna ziua dragi cititori. Astazi va voi prezenta in direct un sondaj de opinie realizat cu mine insumi cu ocazia ca mai sunt 4 zile pana cand intra in functiune faimoasa taxa de bariera din Mamaia.
Intrebare unica: "Care este parerea ta despre taxa de bariera din Mamaia?"
Capsunarul constantean:
"Asa trebuie! Sa fie taxa! Bravo primarului ca s-a gandit la asta! In special pe bucuresteni sa-i arda! Sa plateasca si la intrare si la iesire bucurestenii!"
Capsunarul din tara venit pentru doua saptamani la Mamaia:
"Taxa? Ce taxa? La bariera? Auzi Costele ca e cu taxa! Nu ne-a zis la Agentie ai dreacu nenorociti! Noi luam un taxi din Gara... platim la taximetrist?"
Capsunarul din afara tarii venit pentru doua saptamani tot la Mamaia:
"Cat e mosule taxa? 3 lei? Cat e in euro? Hahahahaha! Sa moara ce-am mai scump ii platesc si la intrare si la iesire! Cum? Da, din Bucuresti sunt, dar locuiesc afara... da' cum ti-ai dat seama?"
Capsunarul privitor la Antena3 si RealitateaTV:
"Am auzit ca a bagat taxa la Mamaia! Sa le fie rusine la guvernu Boc si lu' Basescu ca au nenorocit tara! Acum baga si taxe... ce sa mai vorbim dom'le... mai bine plecam toti din tara sa vedem cine le mai plateste taxele!"
Capsunarul aflat la putere:
"Nu pot impune ridicarea barierelor din Mamaia. Este decizia celor de acolo! Cat timp bariera se afla la 300 de metri de plaja e legal! La cat? La 150? Sa nu intram in amanunte... sa punem 50 poftim!"
Capsunarul aflat in opozitie:
"Este normal! Este o urmare a faptului ca acest guvern corupt a monopolizat toate resursele financiare si umane din aceasta tara! Este motivul pentru care noi trebuie sa obtinem victoria anul viitor! Oricum 3 lei nu e o suma cine stie ce!"
Capsunarul indiferent:
"Ce taxa dom'le? Nu ma intereseaza prietene! Eu merg in Bulgaria la plaja!"
Capsunarul comerciant:
"Nu pot sa comentez... nu este domeniul meu... imi pare rau!"
Capsunarul:
"Am masina pe Tulcea! O sa ma puna astia sa platesc panarama aia de taxa! De ce nu imi iau permis? Pai fratele meu... am buletin provizoriu, nu am facut inca actele pe numele meu la masina si ca sa le fac trebuie sa merg mai intai la RAR, la ma-sa si la tat-su! Mai bine platesc rovineta din aia si merg la plaja la Navodari ca si asa prin Mamaia e coada!"

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!