.

10 mai 2011

Capsunarul si furatul

Ar trebui legalizat si taxat
Omenirea traieste dintotdeauna intr-o epoca! Epoca ciorditului! Adica sub denumiri care mai de care mai fantastice se ascunde aceeasi chestie veche... care eu cred ca e mai veche decat prostitutia: furatu'! Tiganiile fura fier vechi, romanii fura sticle de whisky si parfumuri de prin magazine, bancherii fura din economiile deponentilor, Statu' fura din banii la toti, FMI ciordeste banii mai multor State deodata, America ii bombardeaza pe aia ca cica asa le baga democratia in cap da' in realitate le ciordeste ce mai au pe sub pamant si, aseara, am vazut iar un extraterestru care a ciordit doua oamene ca sa faca experimente sexuale pe ele (sau cel putin asa am eu un vis erotic de vreo doua nopti incoace).
Toti fura frate! Ma intrebam de ce ma intreb atata? Parca eu nu am furat! Am furat si eu! Cand eram ciutan furam pere din copacii la vecini desi aveam si eu pere la mamaia mea in curte! Ne mai prindeau dar ne dadeau drumul... ca deh... lasa-i dom'le ca sunt copii! Misto! Dupa aia ne-am facut mai mari si am inceput sa furam mere si suc Brifcor din Aprozar! Ne stia tot cartierul, dar la fel... lasa-i dom'le... bine ca nu dau in cap! Dupa aia m-am facut si mai mare si ne bateam cu altii si imi aduc aminte ca i-am batut pe unii si le-am furat si un pachet de tigari! Ne-a vazut lumea, stia cine suntem ca doar eram din cartier, dar... la fel! Lasa-i dom'le ca asa sunt baietii, se mai bat si ei! Nu i-a furat pachetul de tigari! Sa nu exageram, i-a cazut lu' ala pe jos! O sa-l dea inapoi baietii ca doar nu au furat vreo masina! Chestia e ca o zicea chiar seful Aprozarului de unde furam mere si Brifcor cand eram mai mici:)))
M-am facut mare de tot si am vrut sa plec la ciordit p'afara! Urma sa merg sa ciordesc... masini! Venise timpul si pentru asta! S-a intamplat ca nu am ajuns la puscarie (unde au ajuns ceilalti cu care trebuia sa plec) dar am ajuns la... munca! Am invatat sa lucrez pe computer si lucram la ziar! La ziar, unde in fiecare zi se scria de hoti si de furaciuni! La aia cu care trebuia sa plec eu le-au dat drumul dupa cateva luni! La urma urmei ce au facut! Au furat niste masini... doar nu au omorat oameni! Tot lucrand la ziar am inceput sa aflu si despre altii, ba care au furat banii din banci, ba care au furat din taxe, ba care au furat de la buget, ba care au furat tari intregi etc. La toti le-au dat drumul! La urma urmei ce au facut asa de grav... Unii au omorat chiar oameni, dar le-au dat drumul si lor! Nu stiu sa va zic de ce pentru ca termenii avocatilor si judecatorilor n-o sa-i inteleg niciodata! Si probabil ca si crimele sunt la fel de vechi ca si furaciunile... doar ca pentru asta nu se incepe cu mere si cu Brifcor! Apropo'! Fiul sefului de Aprozar de unde ciordeam mere si Brifcor a ajuns avocat!
P.S.: Cand o sa am copil si o sa mearga la furat pere de la vecini n-o sa-i fac nimic... deh, e copil... doar nu o sa omoare pe nimeni...sper!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!