.

14 mai 2011

Capsunarul si auto electrica

Ma pisi pe ele
Asta e panarama pe care trebuie sa dau 7000 de euro
 si CHIRIE la baterie! Cineva e cu capu'!
Eu eram cel mai infocat sustinator al masinilor electrice! Am sperat ca masina electrica va revolutiona un sistem, ca va schimba lumea, ca va inspira capacitatile sa iasa in fata! Aiurea! Am uitat esentialul: speranta e hrana pentru fraieri.
Massmedia prezinta ca o mare scofala un model... da ce zic eu model, o caricatura de masina... da ce zic eu masina? O panarama! Se numeste Twizy si o face Renault. Cica e model definitiv si o sa fie un mare rahat pe bat! Deci panarama asta cu doua locuri unu' in spatele altuia, e masina electrica pe care tre' sa si-o cumpere lumea normala ca sa nu mai faca fum? Atunci eu zic sa fie fum frate! Daca voi ne luati la misto atunci noi va aratam cum se face misto pe bune! Fum frate! Fum! Am un dizel pe care il voi face sa polueze mai mult decat o face pana in prezent! Ma pisi pe Twizy vostru si pe bateria pentru care trebuie sa platesc chirie!
Auzi sistem: dai 7000 pe caricatura aia si dupa aia mai dai 50 de euro pe luna chirie la baterie! Voi sunteti tampiti? Nu, adevarul e ca tampit e cine cumpara! Cu tehnologia existenta la ora asta in lume (si ce se vede pe YouTube e doar praful de pe toba) ei scot o scarbosenie cu 2 locuri, care merge de la Gara pana in Mamaia si dupa aia trebuie sa stea 3 ore la incarcat. Si care mai costa si cat un Opel Corsa sau alt model la fel de confortabil. Criza asta chiar nu a vindecat pe nimeni la cap. In loc sa schimbe radical sistemul, sa revolutioneze omenirea (se vorbea de o noua revolutie industriala!!!) sa trecem si noi la un nivel superior ca maine poimaine vin dreacu extraterestrii aia si nu avem cu ce ne lauda, idiotii astia ce fac? Fac Twizy! Probabil ca o sa-i coste mai mult publicitatea la modelul asta de 2 bani decat masina in sine, dar cu siguranta ca se vor gasi cumparatori avand in vedere faptul ca gradina e mare... 
M-am lamurit. Imi pare rau ca trebuie sa-mi schimb optica, dar trebuie sa trec in tabara octogenarilor care promoveaza petrol, fum si nucleare! Asta e! Am 36 de ani si deja trebuie sa-mi las barba alba! Si mai mult decat atat trec in tabara celor care considera ca cercetarea este total inutila! La ce dreacu' vreti bani publici? Ca sa cercetati Twizy sau aberatii de genul asta? Hai sictir! Sa bage frate banii in nucleare ca cu voi cine stie... Ma trezesc ca se termina petrolul si o sa fac lumina cu candelabru'! Cercetatori din toata lumea impuscati-va! Hodorogii au castigat! Petrol, cacat, carbuni, fum, gaz... Asta ne asteapta inca 50 de ani. Si centrale nucleare... am uitat! In ritmul actual prima masina electrica (care neoficial exista deja) o sa iasa pe piata in 2050 la un pret cat de cat rezonabil. Eu o sa am 80 de mii de ani si plamanii plini de fum... daca o sa-i mai am! Asa ca ma pisi pe voi acum cat mai pot scrie asta!
La final am sa-l rog pe Domnu' Dan cand mai invita mediumi din aia sa vorbeasca cu Domnu' Tesla si sa-l roage sa se pise pe papagalii astia. Nu de alta, dar i-au mai ciordit si planurile si le tin pentru ei si la ora asta.
P.S.: Sa nu va aud cu vrajeli e genul "Da au scos dom'le masini electrice si mai mari!" pentru ca stiti foarte bine cat costa si mai stiti foarte bine ca nu va puteti permite! Tesla e 90000 asa ca succes...

3 comentarii:

  1. Eu din postul tau nu am inteles decat ca te pisi si te caci. Daca erai ceva mai coerent poate ca iti iesea ceva bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai ai inteles bine... asta era si mesajul!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)eu mor de ras:)))opreste-te din scris ca ma omori:)))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!