.

17 mai 2011

Capsunarul si anul 2000

Erata: 2000 si nu se stie cat
Bah io cand eram la scoala cantam ala cu "Noi in anu' 2000!". Cand am invatat sa citesc citeam din alea de scrisese aia prin 60-70 si care ziceau ca in anu' 2000 o sa fie masini nu stiu cum si blocurile o sa fie nu stiu in ce fel... si o sa fie asa de bine ca o sa moara toate civilizatiile vecine de oftica! Scriau scriitorii ca o sa se zboare in cosmos cu viteza luminii si o sa tragem cu laseru' la tinta! Urma sa ne imbracam in costume din alea care nu mai trebuie sa le speli si cu ocazia asta nici nu-ti mai intra sapun in ochi. Foarte mijto scriau! Imi imaginam cum o sa vorbesc eu Esperanto si o sa ma teleportez in ce Mall vreau si o sa cumpar fara bani!
Am inceput sa cresc si am citit ca in 2000 vine sfarsitu' lumii! Am fost foarte fericit ca nu a venit si ca copilaria mea se terminase in 2000 conform cantecului! Acum eram om mare desi aveam 25 de ani. M-am uitat eu in jur si nu prea erau nici blocuri din alea ciudate, nici masini zburatoare... facusera aia la Dacia o masca noua... zambetu' lu' Iliescu parca ii zicea, dar in rest nimic senzational. Am zis sa mai stau putin ca poate inventeaza ceva in scurt timp! Nimic. Am plecat afara! M-am dus frate si am zis acuma sa vezi 2000u'! Cand am ajuns pauza. Mai mult, toata lumea era nebuna dupa Venezia si Firenze unde se gasesc cele mai vechi apartamente de pe Pamant! 5 euro o cafea! Am zis ca pizda ma-sii... poate peste vreo cativa ani. Nimic! M-am intors acasa si am gasit niste panarame de vapoare la fiecare intrare in oras. Iar se vorbea de sfarsitu' lumii! Cica vine sambata ca au pus unii afise prin oras! Sambata pe 21! Asta e. Iar nu apuc sa ma teleportez, sa merg cu masini zburatoare si sa fac excursii in cosmos...
Momentan suntem in 2011 si mergem tot cu fumul dupa noi, halim tot cu arsura, ne spalam cu gudroane si ne injuram ca chiorii. Da' ce zic eu ne injuram... ne impuscam, ne scoatem ochii, ne taiem capetele si ne violam. Ne dam bombe in cap, nu stim sa scriem si sa citim, vorbim 7000 de limbi diferite si tot ii injuram pe evrei (prietenii stiu de ce). Daca unu' zice ceva impotriva e tot prost si tot ne-o omoram si pe ma-sa pentru lovele. Scriitorii nu mai stiu ce sa scrie si nu mai au curaj sa zica ca actiunea se desfasoara in anul cutare! Acuma zic ca se desfasoara undeva in viitor! Poate fi considerat un pas inainte asta. Macar nu mai baga vrajeli cu anu' 2000 asa cum faceau aia pe care ii citeam eu cand am invatat sa citesc. Moda nu mai merge inainte si se poarta ca in anii '50 dar cu eticheta de 2011. Filmele sunt toate remake-uri, iar in Avatar nu mai pot sa cred pentru ca am o varsta nu-i asa... Asa ca nu imi ramane decat sa-l caut pe ala care a inventat cantecul cu "Noi in anul 2000" si sa-l bag in pizda ma-sii.
P.S.: O intrebare: cum au facut aia test sa-si dea seama ca a existat contact intre penisul sefului FMI si gura victimei?

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!