.

2 mai 2011

Capsunarul si aniversarea!

Multumesc pentru urari, dar ati uitat ce era mai important!
Azi e ziua mea... Am primit urari de la persoane de la care nu m-as fi asteptat sa primesc vreodata! Nu ma credeti? Pai de obicei se primesc urari de la familie, de la cei apropiati, prieteni, vecini de scara etc... Dar sa primesti urari de bine de la Viceprimarul orasului Constanta, Decebal Fagadau!!! Bah, de la Viceprimarul O R A S U L U I Constanta!!! Adica va rog frumos sa va ofticati putin pentru asta! Chiar va las sa ma urati putin! Pai pe bune acuma... cand v-a urat voua La Multi Ani Viceprimarul orasului? Hai ca nu mai continui ca deja un vecin de-al meu si-a adus aminte ca am sa-i dau nu stiu ce borcane de acum vreo 10 ani... Ofticata lumea asta bai frate! Inchei acest capitol multumindu-i inca o data Vicelui pentru ca mi-a acordat putina atentie (pe care poate nu o meritam, dar acum e tarziu sa mai faca ceva:)))

Cum spuneam, toata lumea mi-a urat multi ani, fericire, sanatate si tot ce imi doresc. La fel le urez si eu tuturor celor care mi-au urat mie si celor care o sa-mi mai ureze si chiar si celor care nu mi-au urat nimic... Cu toate astea sunt trist. Nimeni nu a pomenit nimic despre cat de importanta este aceasta zi pentru tinerii din Romania! Tineri din care fac parte si eu... cat mai pot! Nu stiti despre ce e vorba? Nu? Stati asa ca am primit un telefon... Alo da! Ce? E importanta ca l-au omorat pe Bin Laden? Pai cine l-a omorat? L-au omorat pe Photoshop bah vecine! Nu? Ai vazut la OTV ca e pe bune? Hai ca te-ai inscris la Domnu' Dan in partid si ce-o sa zici si tu acuma... Hai pa! Deci 2 Mai nu e important pentru tinerii din Romania pentru ca l-au omorat aia pe Bin Laden si l-au aruncat in apa (:)))) Nici pentru ca Elan a cumparat Realitatea TV pe care o va transforma, cel mai probabil, in canal de vanzari TV sau vreun Mall cu telecomanda. Nici pentru ca a intrat in vigoare noul Cod al muncii care spune ca cine munceste pentru patroni negri o sa primeasca amenda! Nu este important 2 Mai nici pentru ca mai lipsesc 3 zile pana la Ziua Barbatului, zi in care vor sarbatori si femeile pentru ca barbatii altora vor avea chef sa sarbatoreasca... Nici pentru ca 2 Mai e ziua lu' Beckham si a lu verisoara-mea Mihaela! Nu fratilor! Sa va fie rusine ca nu cunoasteti insemnatatea zilei de 2 Mai si ca imi urati mei toate alea in loc sa fiti mandri si sa sarbatoriti cum se cuvine o zi istorica si deosebit de importanta: 2 Mai - Ziua Tineretului UTC-ist!
Cu toate ca capitalistii au transformat-o in Ziua Tineretului (simplu, fara UTC-ist), voi, cei care ati jurat atunci cand vi s-a inmanat carnetul rosu la Scoala Generala, ar trebui sa fiti mandri de aceasta zi si sa nu lasati corporatistii astia sa intineze semnificatia istorica pe care... De ce zic voi? Pai voi ca eu n-am fost UTC-ist... Nu v-am zis? Pe mine si pe inca unul din clasa nu ne-a facut diriga UTC-isti ca radeam la ora... Si a zis ca cea mai dura pedeapsa pe care ne-o poate aplica este aceea de a ne face de ras in fata clasei nefacandu-ne UTC-isti... Va dati seama ca noi am continuat sa ne pisam pe noi de ras ca am crezut ca ne da nota mica la purtare (aia da pedeapsa ca o luam pe coaja acasa) dar cand am auzit-o pe diriga ca doar nu ne face UTC-isti... va dati seama!
Nu am avut... dar l-am gasit pe asta pe Okazii.ro! Vrea 15 lei pe el!
Sa-l iau sau mai bine sa-mi trag o shaorma mare... la farfurie!
P.S.: Azi am auzit ca m-UE vrea sa-i puna pe aia care produc plante medicinale sa plateasca saci de bani ca sa-si poata vanda produsele (ceva licente sau cam asa ceva). Draga m-UE tin sa iti precizez ca o vei lua in mana in Romania! Asa cum exista magazine de vise asa vor exista si magazine de plante medicinale... Singura problema e ca noua generatie, cand o sa-i vada pe aia mai in varsta ca merg noaptea sa-si ia un plic cu ceai de tei sau musetel o sa priveasca scarbiti si o  sa concluzioneze: "Ptiu! Uite-i si pe astia... drogatii dreacu!"

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!