.

6 apr. 2011

Capsunarul vs Capitala

Stiam eu de ce nu va inghit
I-auzi ce zice Vanghelie care este in Mediafax: "Din păcate, am schimbat PUG-ul ăsta, care a existat, care n-a existat, l-am schimbat prin PUZ-uri şi l-am dezmembrat şi acuma ne-am trezit după 20 de ani că construcţiile sunt una mai grasă, una mai slabă, una mai înaltă, una mai mică, iarăşi două grase, iarăşi una mai slabă. Dacă vă uitaţi de sus, este un circ, pe bune".
Pana cineva nu declara altceva Constanta ramane cel mai frumos oras din tara... cel putin din elicopter (foto ciordita de pe turismland.ro)





Oahahahahaha! Bai bucurestenilor eu v-am mai spus... degeaba aveti voi figuri de Bucuresti ca sunteti praf (cum zice o verisoara de-a lu' nevasta-mea).
Insusi el primaru' care este o declara public, fara nici un fel de problema. Acum stiu ca o sa ziceti ca Vanghelie haleste borsu' asta acum pentru ca vrea sa devina mai marele primarilor pe la Bucale, dar important e ca a zis-o omu' vostru frate! Primaru' vostru! Ca sa pun gaz pe foc pot spune ca Vanghelie a devenit chiar un pic probasescian avand in vedere ca a urmat sfatu' tatalui lui Eba de a vedea tara din elicopter si nu din masina mica. Cum Vanghelie nu vrea presedinte (inca) s-a rezumat la a vedea din elicopter doar Bucurestiul. Acum ce sa va zic... imi pare rau ca traiti intr-un oras de circ (Vanghelie a zis nu eu) si cu un clovn (care a semnat aprobari pentru circul ala) drept viitor candidat la Primaria Generala. Mai mult o sa va mai dau o veste naspa: vine vara si o sa veniti la mare. Va anunt ca de la Bucuresti pana la Constanta o sa intalniti alti colegi de-ai vostrii de la Circul Autostrazilor, dupa aia o sa va intalniti cu cei de la Circul Podurilor, dupa aia o sa dati nas in nas cu Circul Demolarilor Hotelurilor Abuzive Pe Care Nimeni Nu Le Vedea Cand Se Construiau, si dupa aia restul de dresori si acrobati de prin statiunile Litoralului cu Frunza verde. Din pacate noi constantenii nu va inghitim si avand in vedere ca sunteti singurii turisti care calcati pe la noi avem grija in fiecare an sa va demonstram asta. Si anul asta o sa fie si mai naspa! Ca sa va demolam de tot va punem sa treceti si prin fata Centralei de la Cernavoda ca sa va iradiati (ocolirea obligatorie prin Cernavoda)! Oahahaha! Tacam complet! Si sa nu cumva sa citesc pe blog-urile voastre de bucuresteni capitalisti ca la Constanta e Circ pentru ca in primul rand la noi nu zboara nimeni cu elicopterul ca sa declare aiurea si sa vada orasul cum arata... asta pentru ca nici nu e nevoie... se vede si din masina...

Un comentariu:

  1. da' de ce barfesti? lasa bucuresteanul sa se simta bine in circul lui :)))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!