.

5 apr. 2011

Capsunarul si viitorul

Ca sa nu ziceti ca nu exista solutii
Va prezint desenul cu casa viitorului asa cum o sa-mi fac eu in viitor cand o sa-mi fac.
Va pun si din ala cum se zice aicea la voi... explicatii din alea cu numere... Legenda bah!
Deci Legenda
Scara 1:...habarnam da oricum casa e mare
1. panouri fotovoltaice pe tot acoperisu'
2. din ala de recuperat apa de ploaie cand ploua
3. geamuri cu gel fotovoltaic transparent... (verdele e ca sunt geamurile murdare)
4. instalatie geo... termala? ...termica?
5. elice din aia care cand e vant face curent
6. plante din care se face biocarburant (nu stiu cum le zice)
Asa cum puteti observa cand o sa fie gata casa mea nu o sa aiba nevoie nici de nuclear, nici de benzina, nici de motorina si alte rahaturi... Apropo de rahat dupa ce imi termin casa imi iau si niste vaci si din caca meu plus caca de la vaca se face un biogaz de te lingi pe aragaz. Masina o sa mearga cu biocombustibil si cu curent pe care o sa-l am la discretie asa ca... mai ramane sa gasesc ceva pentru peretii exteriori si gata... vreun calciu care absoarbe COdoiu' eventual...

Un comentariu:

puteti si sa injurati daca nu va suparati!