.

15 apr. 2011

Capsunarul si inventiile

Daca eram inventator...
... inventam niste chestii. M-am gandit la niste inventii si vi le spun si voua ca sa va dati cu parerea:
- Cardul fara numar sa-ti traiasca familia! Nu fara numar de serie! Fara numar la lovele! Adica te duci la bancomat si cand te intreaba ala cat vrei sa scoti tu selectezi "fara numar"...
- Masina cu rotile! Cand eram ciutani aveam rotile si ne agatam de bara la vreo Dacie si ne dadeam cu rotilele... pana se prindea soferul si oprea si o luai la fuga! Pe atunci erau putine masini, dar in ziua de azi la cate masini sunt nu mai pot eu ca ma vede soferu'! Asa ca ar fi mijto o masina cu rotile sa te agati de unu' si de altu' si sa te dai pe unde ai treaba... mai ales in concediu cred ca ar fi marfa sa scutesti bani de benzina...
- Sexul in treie! Stiu ca exista deja sexul in trei, dar eu cu inca doi barbati nici nu ma gandesc... Asa ca se poate inventa sexul in treie care e la feminin! - Pctopul! Bah eu urasc laptopurile! Deci mie imi trebuie un laptop care cand il deschid sa aiba monitor normal, cu mouse, tastatura si toata cutia aia mare de tabla plina cu leduri pe care scrie HP...
- Telefonul cu teleportare. Adica cand vrei sa vorbesti si tu cu careva la telefon si ori se termina minutele ori te lasa bateria sa apesi dreacu pe un buton si sa te teleportezi la ala ca sa poti continua discutia...
Cam astea sunt ideile mele in seara asta... Eu zic ca sunt ok! Oricum sunt mai bune decat a lu' ala care a inventat codu' pin! Ce dreacu creier a avut ala sa inventeze asta? Pai cine tine minte toate codurile pin la toate prostiile din ziua de azi? Si eu cred ca ala care a inventat nici macar nu e original si a imitat pe careva! Nu credeti? P' ii spunea dreacu codu' brad...ai daca era originalu

3 comentarii:

  1. nota 10 pentru originalitate :) meriti un brevet :D

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi! oricum singura chestie care se poate face ar fi sexul in treie... pentru restul nu dispun de materialele necesare...

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi place aia cu masinile in concediu :) caut masina care sa ma tracteze in concediu. super, ultra inventie :D

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!